دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، حفظ حقوق سهامداران و برخورد یکسان با آنها، شفافیت اطلاعات، رعایت حقوق ذی‌نفعان و مسئولیت پذیری هیات مدیره از جمله مزیت‌های رعایت اصولی دستورالعمل حاکمیت شرکتی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همکاری تامین مالی غیرمتمرکز و نظام مالی سنتی بر پایه استاندارد و قوانین روشن می‌تواند در تامین منابع مالی انرژی‌های تجدیدپذیر راه‌حل بدیعی را پدید آورد که از این طریق هر دو منتفع شوند و همزمان رشد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اجرای قانون جدید چک و استفاده بیشتر از چک‌های صیادی باعث کاهش حجم چک‌های برگشتی شده است. همچنین استقبال مردم و بانک‌ها از چک‌های جدید روند افزایشی دارد. با این حال بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که سیستم‌های نرم‌افزاری بعضی بانک‌ها هنوز به «بلوغ کامل» نرسیده و برخی از مشتریان برای صدور و ثبت چک با چالش‌هایی رو‌به‌رو هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ایام محرم، سفر به شهرهای زیارتی مورد استقبال فراوان قرار می گیرد، مشهد یکی از این شهرهاست که در طول سال مخاطبان زیادی دارد و در این ماه، تمایل به سفر به آن بیشتر هم می شود. برخی این مسیر را با ماشین شخصی طی می کنند و از مبدایی مانند تهران پس از 900کیلومتر رانندگی به مشهد می رسند. این مسافت برای کسانی که از زنجان ، تبریز و سایر شهرها قصد سفر به مشهد را دارند بسیار بیشتر است. از همین‌روست...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وضعیت نگه‌داشت شهر خوب نیست، مساله ای که با افزایش 60 درصدی تماس های مردمی با سامانه 137 قابل بررسی است، این غفلت به مساله مهم نگه‌داشت و تمیزی شهر که وظیفه اصلی شهرداری تهران است در حالی رخ می دهد که پایتخت ایران بعد از سال‌ها مطالعه و بررسی دارای سند جامع پسماند شد، سندی که اگر به آن توجه می شد و بشود می‌تواند راهگشا و حلال مشکلات وضعیت نگه‌داشت شهر شود. اما آنچه که مشخص است هنوز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرداد، ماه تراژیک بورسی‌هاست. از 99 گرفته تا همین دیروز و نخستین روز مرداد 1402. بازار سهام در هفته‌های اخیر با شوک منفی ناشی از تشدید نااطمینانی‌ها در محاسبات خود مواجه شده است؛ از این‌رو خریداران سهام متفاوت از دو ماه اول سال رفتار می‌کنند. از دست رفتن کانال 2میلیون واحد به عنوان سطح روانی مهم حکایت از آن دارد که در صورت حمایت نشدن از تقاضا در بازار سهام طی روزهای آتی، ممکن است شاهد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، حداقل الزامات افشای اطلاعات شرکت‌های بازار سرمایه را ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در سمت بازار غیرررسمی سکه امامی امروز یک مرداد 1402 با ریزش 300 هزار تومانی تا پله نهم کانال 26هزار تومان پایین آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: معترضان دیروز و متولیان امروز چرا در خصوص وضعیت نگران‌کننده بورس سکوت کرده‌اید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد اسلامی گفت: امروز ذخایر اورانیوم ما در کشور قابل مقایسه با گذشته نیست به‌طوری‌که هم اکنون 8 معدن فعال در کشور داریم که برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال از 6 معدن دیگر بهره‌برداری شود.

وب‌گاه گسترش

ریپل پس از پیروزی چشمگیرش در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، حال به دنبال گسترش بیشتر فعالیت‌های خود در قاره اروپا است. در همین راستا، ریپل برای ثبت نام به عنوان یک شرکت دارایی‌های رمزارزی به اداره رفتار مالی بریتانیا (FCA) و برای دریافت مجوز موسسه پرداخت در ایرلند، درخواست داده است.

وب‌گاه عصر ایران

همتی رئیس پیشین بانک مرکزی: معترضان ومدعیان دیروز و متولیان امروز چرا این روزها در خصوص وضعیت نگران کننده بورس سکوت کرده اید؟!/ اعتماد آنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: در بازار میوه انبه صدر نشین میوه های فصل است. انبه در بازار میوه و تره بار شهرداری تهران 78 هزار تومان است. بعد از آن گیلاس قرمز قرار دارد که کیلویی 62 هزار تومان به فروش می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار خودرو امروز 1 مرداد 1402 هم شکل کاهشی خود را حفظ کرد و با این شرایط پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپایی‌ها هرچند با افت اندک اما با کاهش راهی بازار شدند.

وب‌گاه ورزش سه

ارسلان مطهری با اظهاراتی بسیار تند و کم سابقه، مدیران استقلال را متهم به عملکرد ضعیف کرد.