دوشنبه 9 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قانون معافیت سربازان دارای فرزند از شمول قانون منع اعطای تسهیلات بانکی به افراد مشمول قانون نظام وظیفه عمومی توسط رئیس مجلس به دولت ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قانون معافیت سربازان دارای فرزند از شمول قانون منع اعطای تسهیلات بانکی به افراد مشمول قانون نظام وظیفه عمومی به دولت ارسال شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد به قرآن کریم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از رفع ایرادات طرح دوفوریتی اصلاح ماده (5) قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: میزان ظرفیت تولید گوشت مرغ به حدی است که نیاز به واردات نداریم، اما سوء مدیریت‌ها اجبار در واردات ایجاد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انبوه سازان کشور گفت: بانک ها باید برای پرداخت تسهیلات ساخت مسکن جدی تر عمل کنند تا شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های ساخت و ساز کشور باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عرضه دام سبک به کشتارگاه‌ها از اردیبهشت به‌شدت کاهش داشته و تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند دام خود را به کشورهای همسایه قاچاق کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه که با حضور غلامرضا ملابیگی عضو حقوقدان شورای نگهبان، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و مسئولان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد. ایرادات شورای نگهبان به طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی مورد بررسی قرار گرفت و ابهامات آن رفع و اصلاح شد. وی بیان کرد: بخشی از ایرادات...

خبرگزاری تسنیم

رابرت کیوساکی، نویسنده و اقتصاددان مشهور آمریکایی در توییتی خطاب به سرمایه گذاران نسبت به رکود بازار سهام این کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دام زنده در میادین شهرداری هم که تا پیش از عید قربان کیلویی 170هزار تومان بود، امروز به 190هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز هم بیت کوین تغییر قیمت خاصی نداشته و کمی پایین تر از 30000 دلار معامله می شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت مرغ در بازار دوباره افزایش یافته و به بیش از 100هزار تومان رسیده‌است. حتی فروشگاه‌هایی که بنر تنظیم بازار نصب می‌کنند و اطلاع رسانی کرده‌اند در زمان مراجعه متقاضیان می‌گویند مرغ نداریم.

خبرگزاری اکو نیوز