سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چندی پیش کارمزد کارت به کارت انواع خدمات بانکی افزایش یافت و کارمزد خرید با کارت بانکی اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: ترفند کارت به کارت برای فرار مالیاتی اصناف و مشاغل دیگر جوابگو نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاهش شتاب رشد نقدینگی با هزینه سیستم ناتراز بانکی، یعنی پرداخت سپرده قانونی با اضافه برداشت بیشتر، فقط ریسک بانک‌ها را تشدید می‌کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی قیمت گوشت قرمز در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی نشان می‌دهد هر کیلوگرم گوشت خورشتی بین 400 هزار تا 999 هزار تومان قیمت دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 14 هزار میلیارد تومان سود متعلق به 23 میلیون سهامدار از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه توسط سمات از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چنانچه خود دولت پیش قدم شود و لایحه‌ای درباره افزایش حقوق‌ها به مجلس بیاورد، آن وقت متمم بودجه می‌شود و می‌توانیم پیشنهاداتی بدهیم و از افزایش حقوق کارکنان حمایت کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: در شرایطی که بسیاری از مشاغل برای فرار های مالیاتی ترفندهای مختلفی را به کار می برند اما این بار سازمان امور مالیاتی بر خلاف سال های گذشته قوی تر وارد عمل شده و با تفاهم نامه های مختلفی که با دستگاه ها منعقد کرده است بساط تمام اصنافی که به نوعی قصد فرار مالیاتی را داشته اند را جمع کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: اگرچه رئیس جمهور رئیس شورا است اما تصمیم گیری‌ها در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا براساس اجماع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهپور علائی مقدم در برنامه میز اقتصاد با بیان اینکه تولید گندم کشور امسال 27 درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: سازمان خواروبار کشاورزی ملل متحد پیش‌بینی کرده است که میزان تولید گندم ایران امسال با 13.5 میلیون تن رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد. معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی همچنین گفت: تاکنون کل گندم خریداری شده از 7.3 میلیون تن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیش از 14 هزار میلیارد تومان سود متعلق به بیش از 23 میلیون سهامدار از ابتدای امسال تا پایان تیر توسط سمات از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر این اساس، از روز گذشته تعدادی از کانال ها و اکانت های اقتصادی، با مطرح کردن نام محمد فطانت فرد از روسای اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار، تلاش دارند بار دیگر این وی را به حلقه های مدیریتی برسانند.