سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

مدیر شرکت آمریکایی توییتر امروز اعلام کرد که قصد دارد برند و لوگوی توییتر را که در آن یک پرنده آبی به تصویر کشیده شده است، تغییر دهد.

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه برخی مسئولان می‌گویند بهتر است روی گردشگران عراقی تمرکز کنیم. شکی وجود ندارد که جذب گردشگران عراقی مثبت است، اما تعداد گردشگران عراقی در برابر حجم بالای جذابیت‌های گردشگری در ایران، بسیار اندک به نظر می‌رسد. برای آن که گردشگران بین المللی را به کشور جذب کنیم باید به اعتماد زایی و افزایش حس امنیت گردشگران متمرکز باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ارائه خدمات جدید جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق در قالب طرح «اختیاری» با سرانه هر نفر 205هزار تومان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان فرمودند مسئولان نظام برای انتخابات سالم، پرامنیت، پر شور و رقابتی، راهبرد بنویسند. سوال من این است که فاعل این کار کیست و چه کسی باید این راهبرد ها را تدوین کند؟... سی و خرده روز از بیانات مقام معظم رهبری می گذرد. در این فاصله کدام دستگاه احساس تکلیف کرد. شورای نگهبان؟ صدا و سیما؟ مجمع تشخیص؟ وزارت کشور؟ معاونت سیاسی دفتر رییس جمهور؟ کی؟ من خبر دارم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی گفت: 266 همت چاپ پول ظرف یک‌سال در دولت سیزدهم مایه نگرانی است.

خبرگزاری تسنیم

دستورالعمل انتقال کارکنان دولت سال 1402 و نحوه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان انتقالی ابلاغ شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

رئیس اتاق اصناف ایران از چهار اشکال اساسی بر بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان‌های صنفی خبر داد و ضمن مخالفت با این بخشنامه، راه کار رفع گلایه مندی اصناف از این بخشنامه را در تاسیس بانک اصناف دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمادهای شبندر، فارس و شتران نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن شجاعی علی آبادی خطاب به رئیس جمهور گفت: تا دیروز اگر می‌گفتیم گرانی‌ها کمر ما را می‌شکند اما اکنون باید بگوییم گرانی‌ها کمر مردم را شکسته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برنامه بهره‌برداری متروی تهران - پرند به طول 19 کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور گفت: با تزریق و پرداخت تسهیلات ساخت شاهد کاهش قیمت تمام شده مسکن خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن شجاعی علی آبادی در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: مردم تحمل قیمت گوشت 500 هزار تومانی و مرغ 100 هزار تومانی را ندارد، برخی از کسب و کارها اظهار می‌کنند که ماهانه مجبور هستیم قیمت محصولات را به دلیل نوسانات تغییر دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس برای سال منتهی به 29 اسفند سال 1401 به ازاء هر سهم 2000 ریال سود تقسیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی خبر از عدم واریز حقوق خود در تیرماه خبر دادند.