سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: بیش از 95 درصد حجاج به کشور بازگشته اند و فردا آخرین روز از عملیات بازگشت حجاج است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون، گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشورها شدند.

وب‌گاه گسترش

به گزارش ردیاب رمزارزی lookonchain، یک کیف پول قدیمی که حدود 11 سال فعال نبوده است، پس از این سال‌ها فعال شده و اقدام به جابه‌جایی ده‌ها میلیون دلار بیت کوین کرده است. این اطلاعات همچنین توسط حساب Whale Alert تایید شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون 30 درصد از واحدهای صنفی مشاورین معاملات املاک در این شهر، به سامانه «تعیین اجاره بهای مسکن» پیوسته‌اند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: مهمترین وظیفه این شورا این است که اقتصاد را به اولویت اول کشور تبدیل کند و این به هماهنگی و هم افزایی 3 قوه نیازمند است

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل کمی از فشارهای فروش روزهای گذشته خود فاصله گرفته بود و حتی شایعه برگشت شاخص به سمت اعداد و ارقام بالاتر در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شقاقی شهری با بیان اینکه جذب یک تریلیون دلار سرمایه طی برنامه هفتم باید یکی از مهمترین موضوعات این برنامه باشد گفت: متاسفانه در لایحه دولت چنین مسئله‌ای مشاهده نمی‌شود. در این لایحه فقط اشاره شده باید سالی 10 میلیارد یورو جذب سرمایه خارجی باید انجام شود و به دیگر منابع سرمایه‌گذاری داخلی هم اشاره نشده و فقط به صورت مبهم گفته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص هم وزن تا پیش از انتشار نامه و تغییرات ایجاد شده برای نرخ خوراک گاز و سوخت صنایع در محدوده‌های 23 درصدی موج فیبوناچی خود در حال معامله بود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: 21 دستگاه کولر گازی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال از یک انبار در مشهد کشف و ضبط شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شرکت بیمه ملت در سال 1401 حدود 32 هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و حدود 22 هزار میلیارد ریال خسارت پرداختی شرکت در این بازه زمانی است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: 80 تا 90 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد چابهار تعریف شده و اکنون در حال اجرا است.

خبرگزاری مهر

یزد - استاندار یزد بر حذف بروکراسی اداری و تسریع در زمان صدور مجوزهای لازم برای سرمایه گذاران تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد