سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تکمیل تونل دوم حیران نیازمند 2 هزار میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تامین منابع، امکان افتتاح آن در سال جاری وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه دنیای اقتصاد قیمت آپارتمان های کوچک در مناطق محتلف تهران را منتشر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات نوشت: افکار عمومی از دولت و مجموعه حاکمیت می پرسد تامین رفاه مردم کجای برنامه ها قراردارد واصلا در عمل و نه حرف اولویتی برای آن موجود هست؟ به نظر، پاسخ این سوال منفی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گفته می‌شود وزیر صمت (با وجود مشروط کردن حذف قیمت‌گذاری دستوری به انحصارزدایی از بازار و رقابت‌زایی) به دنبال پیدا کردن راهکاری کم‌هزینه و کم‌دردسر با حداقل تبعات است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت جدید آپارتمان زیر 60 متر در تهران در جدوا زیر امده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اطلاعات با اشاره افزایش قیمت و مشکلات اقتصادی نوشت: دولت باید پاسخ دهد آیا این مردمند که همیشه باید سختی بکشند وفشار را تحمل کنند تا دولت خرجش را دربیاورد و کسری بودجه اش یا اثر تحریم ها براقتصاد راجبران کند یا این دولت است که وظیفه بدیهی تامین رفاه مردم بردوشش قرارگرفته است؟

وب‌گاه گسترش

بورس دیروز با قاطعیت زیادی تکلیف را روشن کرد و مشخص شد که ریسک های ایجاد شده توسط دولت، وزن بیشتری نسبت به گزارش های خوب شرکت ها دارد.

وب‌گاه عصر ایران

از نظر بنیادی بازار باید در چهارشنبه هفته گذشته در نقاط تعادلی معامله می‌شد و دیروز نیز روند مثبتی به خود می‌گرفت اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به عبارتی افتی که بازار بورس در 52 روز معاملاتی اخیر تجربه کرده سه برابر سال 99 سرعت داشته است. این در حالی است که شاید بتوان گفت بازار سرمایه در سال 99 با در نظر گرفتن یک سری از مفروضات حباب داشته اما پارامترهای بنیادی بازار سرمایه در حال...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: یکی از مسائلی که در کشور ما باب شده این است که مدیران در ابتدای حضور مطالبی را به عنوان برنامه ارائه می‌دهند که اصلاً قابلیت اجرایی ندارد و بیشتر بیان آرزوهاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب‌سایت بی‌بی‌سی ضمن انتشار خبر فوق نوشت: ارزش کالا‌های صادراتی ایران در سال 1401 به بیش از 96 میلیارد و 600 میلیون دلار رسید که بالاترین رقم در بیش از یک دهه گذشته است. این کشور پارسال 55 میلیارد و 410 میلیون دلار نفت و فرآورده‌های نفتی، و 42 میلیارد و 246 میلیون دلار کالا‌های غیرنفتی صادر کرده است. گمان می‌رود دلیل اصلی این افزایش درآمد، نه رشد...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اسبق اتحادیه طلا و جواهر گفت: در اواخر تیرماه، کاهش فروش طلا قابل پیش‌بینی بود چرا که با فرارسیدن محرم همواره ما با موج شدید کاهش خرید و حتی فروش روبرو می‌شویم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در مورد طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور...

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار قرار گرفت.

وب‌گاه منیبان

ضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند.