سه‌شنبه 10 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نیما نکیسا چندی پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب آهن انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آمار‌های منتشر شده بانک مرکزی، نرخ سود بانکی در چهارشنبه هفته گذشته یعنی 28 تیر ماه با 0.04 درصد به 23.5 درصد رسیده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد قیمت آپارتمانهای کوچک در مناطق محتلف تهران را منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

«جنگ اوکراین، ارزش صادرات ایران را به بالاترین حد از سال 1390 رساند».

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی کلیدواژه‌ای که محمدجواد ظریف در سخنرانی‌های اخیر خود بر آن تاکید بیشتری می‌کند

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس به خبرآنلاین گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخوردهای قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس اطلاعات به روز رسانی شده، میزان صادرات نفت روسیه به خاورمیانه در قیاس با چین رکورد زد؛ آن هم در شرایطی که بسیاری تصور می کنند که رابطه پکن و مسکو، رابطه ای راهبردی و در عین حال استراتژیک است.

وب‌گاه گسترش

عدم‌توازن در زنجیره فولاد کشور به بروز مازاد تولید سالانه 17میلیون تن گندله منجر شده است؛ محصولی با محدودیت زمان انبارش که باید صادر شود؛ در غیر‌این صورت واحدهای تولیدی باید به سمت تعطیلی اجباری بروند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسیدن قیمت طلا به سقف دو ماهه در ابتدای هفته باعث ایجاد نگاه مثبت گسترده نسبت به طلا در بازارهای جهانی شده است.

وب‌گاه گسترش

بررسی صورت‌های مالی 1401 صنعت زغال‌سنگ نشان می‌دهد که به‌رغم دستوری بودن نرخ فروش، حاشیه سودهای خالص و ناخالص آن 31‌درصد گزارش شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات میزان مصرف برق ایرانی‌ها با ما در ادامه همراه باشید.