پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد - اصفهان: مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه با حضور 77 درصد سهام‌داران آغاز شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان نزولی را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا پایین آمد و هر گرم به 2,305,000 (دو میلیون و سیصد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.27 درصدی داشته است. قیمت دلار هم پایین آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در معاملات قیمت دلار مبادله ثبات را در پیش گرفته است و 41,259 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار نزولی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در بازار ریزش را تجربه کرد و به 27,301,000 (بیست و هفت میلیون و سیصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.34 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر افت را دنبال کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار در بازار عقب نشینی کرد و به 48,250 (چهل و هشت هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.63 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به دیروز کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز پایین آمد و هر گرم به 2,305,000 (دو میلیون و سیصد و پنج هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.27 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه پایین آمد و به 27,301,000 (بیست و هفت میلیون و سیصد و یک هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.34 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم ریزش داشت.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه از اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری ویژه ایام اربعین خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 300هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 250 هزار تومان است.

وب‌گاه منیبان

صدور احکام بازنشستگی برای افراد بالای 30 سال خدمت که خواستار صدور حکم برای خود هستند در صندوق بازنشستگی کشوری به علت عدم پرداخت سهم صندوق از معوقات 1400 که هنوز به معلمان نیز پرداخت نشده، بلاتکلیف باقی مانده است.

خبرگزاری تسنیم

شنیده‌ها حاکی است، طی روزهای آینده حسین قربان‌زاده با خداحافظی از سازمان خصوصی سازی رسماً به عنوان قائم مقام وزارت اقتصاد معرفی خواهد شد و مالک رحمتی گزینه احتمالی جایگزین او در سازمان خصوصی‌سازی است.