پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز افت محدودی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز افت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: بسیاری از بیماران می‌گویند برای کمک به مبارزه با بیماری سرطان از خوردن شیرینی اجتناب می‌ورزند. با این وجود، علیرغم آن که یک رژیم غذایی سالم مهم است شما نمی‌توانید یک تومور را گرسنه نگه دارید.

خبرگزاری تسنیم

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری، ویژه ایام اربعین 1402 خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس امور چکی گفت: امکان استعلام چک‌ها به ویژه چک‌های در راه می‌تواند توازن عدالت، جلوگیری از کلاهبرداری و اخذ تصمیم درست برای دریافت چک از سوی دریافت کننده را فراهم کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از انجام اقدامات لازم برای واردات 2000 دستگاه اتوبوس بین شهری، ویژه ایام اربعین 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شنیده‌ها حاکی است، طی روزهای آینده حسین قربان‌زاده با خداحافظی از سازمان خصوصی سازی به عنوان مشاور وزارت اقتصاد معرفی خواهد شد و مالک رحمتی گزینه احتمالی جایگزین او در سازمان خصوصی‌سازی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار نسبت به دیروز پایین آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در توئیتر خطاب به رئیسی نوشت انتخابات هم که درپیش است، فکر نمی کنید همان #گشت_ارشاد_مدیران را بچسبید به صواب نزدیکتر باشه؟!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سفر یک روزه خود به پاریس در روز چهارشنبه (19 ژوئیه) از فرانسه خواست کمک کند تا از درگیری نظامی با حزب‌الله در امتداد مرز شمالی فلسطین اشغالی جلوگیری کند. او این درخواست را در دیدار با «کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه مطرح کرد. به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، کوهن با تروریستی خواندن حزب‌الله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در دوره اسلام ناب خواهران بسیج دانشجویی سراسر کشور اظهار داشت: من در جریان حوادث اخیر سال گذشته در دانشگاه‌ها بودم و با تمام وجود درک می‌کنم که شما چگونه از اسلام و انقلاب دفاع کرده و کسانی که آگاهانه و ناآگاهانه به‌دنبال براندازی بودند را ناامید کرده و آن‌ها را با شکست مواجه کردید. وی ادامه داد: اوج این موضوع آنجا بود که کشور‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار کاهش را تجربه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا 18 عیار امروز در بازار تهران سیر نزولی را در پیش گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور احکام جداگانه‌ای آقایان محمد نوری را به عنوان «مشاور در امور توسعه مالیات ستانی عادلانه و مبتنی بر داده» و جواد اسکندری را به عنوان «مشاور در حوزه هوشمندسازی نظام مالیاتی» منصوب کرد. در حکم انتصاب آقای محمد نوری آمده است: نظر به تعهد، تخصص، تجربه و توانمندیهای ارزنده جنابعالی به...