پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: با توجه به وقوع وزش باد و توفان شن در برخی از محورهای جنوبی مسافران تمهیدات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

این هفته قیمت خودروهای داخلی شاهد کاهش 30 میلیون تومانی بوده و محصولات مونتاژی هم کاهش 95 میلیون تومانی قیمت ها را تجربه کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سال دوم که از شهریور 1401 تا شهریور 1402 را شامل می‌شود باید 485 هزار میلیارد تومان به حوزه مسکن پرداخت می‌کرد اما بنا به گفته نمایندگان مجلس، در مجموع سال اول و هشت ماهه سال دوم فقط به 18 درصد این تعهد عمل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی دولت در واکنش به شایعه گران شدن بنزین گفت: به این شایعات باید خندید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رییسه مجلس گفت: حقوق بگیر و کارمند اگر تمام درآمد خود را پس انداز کند می‌تواند پس از 40 سال خانه‌دار شود اما با توجه به اینکه یک سوم درآمد خود را می‌توانند برای خرید مسکن پس انداز کنند، مدت زمان انتظار خرید خانه برای آنها به بیش از 90 سال می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

در بازار مرغ این روزها هم مصرف‌کننده و هم تولیدکننده ناراضی‌اند و هر دو معتقد هستند این قیمت‌ها به صرفه نیست، در این‌باره مشاور وزیر جهاد کشاورزی می‌گوید: با بهبود وضعیت تامین خوراک و جوجه یک روزه، قیمت مرغ تا دو هفته آینده به تعادل می‌رسد‌.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی با اعلام پیشرفت 97 درصدی آزادراه شیراز - اصفهان گفت که این پروژه با تأمین اعتبار از محل تهاتر نفت، تا پایان تابستان آماده بهره‌برداری می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه پارس جنوبی با توان 100 درصدی متخصصان مجتمع در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل تا ساعت 11 و 20 دقیقه و پیش از انتشار خبر عدم تغییر نرخ خوراک پتروشیمی بیش از 25 هزار واحد رشد کرده بود. اما پس از آن روند نزولی پیدا کرد. در نیمه معاملات، سخنگوی دولت اعلام کرد که دستور جلسه تغییر نرخ خوراک در کمیسیون اقتصادی دولت مطرح شده و مورد موافقت قرار نگرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: پس از سفر وزیر خارجه عمان به ایران در روز دوشنبه، رویترز در گزارشی در روز سه‌شنبه اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا طی معافیت 120 روزه به عراق اجازه داده است تا پول برق ایران را به حساب بانک غیرعراقی واریز کند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد از فرصت 4 ماهه این وزارت خانه به موسسات مالی و اعتباری جهت ساماندهی زیرساخت های مبارزه با پولشویی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

محمد فیروزی - کارشناس مسکن

خبرگزاری مهر

آخرین مهلت ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به سامانه مودیان 31 تیر ماه 1402 است.