پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

لایحه برنامه هفتم توسعه در حالی که گفته شده بود پس از بررسی تا 15 مردادماه به صحن علنی مجلس می‌آید، یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از احتمال تمدید این زمان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از دیروزی که در سال 1385 شروع شد با تیمی هفت نفره تا مرجع اولین بررسی و فروش کالاهای دیجیتال باشد و دو سال قبل از آن‌که حمید و سعید علاقه‌مند به عکاسی برای خرید دوربین دیجیتال نتوانسته بودند در سایت‌های فارسی‌زبان اطلاعات مفیدی از دوربین عکاسی پیدا کنند و درنهایت از سایت‌های خارجی اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کردند. همان تجربه ایده تجاری‌ای برای حمید و سعید محمدی بود یعنی خلق «دیجی‌کالا»...

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت دولت دوازدهم، تیر 1397 واردات خودرو را به کشور ممنوع کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماز عبادی - سیاسی جمعه تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی در مصلی امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمازجمعه این هفته تهران، در مصلی امام خمینی (ره)، به امامت آیت الله سیداحمد خاتمی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی گفت: برای اجرای اعتبارسنجی اعطای تسهیلات به اطلاعاتی از 8 دستگاه نیاز هستیم که مهمترین اطلاعات از سوی سازمان امور مالیاتی دریافت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت هر دلار آمریکا امروز (چهارشنبه، 28 تیر 1402) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ 41 هزار و 259 تومان مبادله شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امروز (چهارشنبه، 28 تیر 1402) در بازار تهران هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 50 هزار تومان کاهش یافت.

وب‌گاه منیبان

عیسی زاده رئیس فراکسیون بازنشستگان مجلس دردیداربا هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت افزایش حقوق بازنشستگان به هیچ عنوان متناسب با تورم نیست اما دربرنامه هفتم توسعه درخصوص بهبود معیشت این عزیزان توجه ویژه ای شده است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سهام شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد معاملاتی «فصبا» به عنوان دویست و بیستمین شرکت در بازار سهام فرابورس ایران عرضه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار خرید و فروش خودرو چند هفته‌ای است که با رکود معاملات روبروست و معاملات به حداقل ممکن رسیده است. فروشندگان قانونی شدن واردات خودرو‌های کارکرده، خبر‌های ترخیص خودرو‌های وارداتی و نوسانات قیمت دلار را عامل روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو می‌دانند. در محصولات داخلی کاهش قیمت‌ها این هفته به بیش از 30 میلیون تومان رسیده است و در محصولات مونتاژی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر سیدهاشم اورعی گفت: پارس جنوبی حدود 70 درصد از گاز طبیعی کشور و حدود 50 درصد از برق کشور را تأمین می‌کند و بنابراین می‌توان گفت شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور است.