پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز قیمت سکه در بازار بالا رفت و به 27,585,000 (بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که رشد 0.13 درصدی داشته است. قیمت دلار اما پایین آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 28 تیر) با 16 هزار و 661 واحد افزایش، در ارتفاع 2 میلیون و 16 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه گسترش

درحالی که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات صعودی بود و تا دو میلیون و 26 هزار واحد صعود کرد، در ساعات پایانی از سرعت این صعود کاسته شد و در رقم دو میلیون و 16 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

. دولت در جهت حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت این بار تصمیم به واگذاری زمین به خانواده‌های دارای 4 فرزند زیر 20 سال گرفته است. اما چگونه می‌توان برای این طرح ثبت‌نام کرد و شرایط آن چیست؟

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد طی بخشنامه‌ای به موسسات مالی 4 ماه فرصت داد تا زیرساخت‌های اعمال محدودیت برای افراد مظنون به پولشویی را ساماندهی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز هیات وزیران گفت: این نرخ طبق بودجه 1401 و 1402 مشخص شده بود. طبق قانون هدفمندی نرخ منابع انرژی و مصارف آن مشخص است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با بودجه‌ای معادل 500 میلیون تومان می‌توان واحدی با مساحتی بین 40 الی 120 مترمربع به صورت رهن کامل در تهران، اجاره کرد که البته سن بنا نسبت به متراژ آن، متغیر است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز 73 میلیارد تومان خروج نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز افت محدودی را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آخرین داده‌های آماری بانک مرکزی نشان می‌دهد بدهی خارجی کشور در پایان سال گذشته به 6 میلیارد و 282 میلیون دلار رسید که نشان دهنده کاهش 27.6 درصدی آن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته اقتصاددانان، آخرین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا) در نشست ژوئیه مقامات این بانک صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 31 تیرماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد املاک اجاری است.