پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز بهای هر اونس طلا با 3.8 درصد کاهش به 1973 دلار و 90 سنت رسید.

وب‌گاه الف

درحالی که روند حرکت شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات صعودی بود و تا دو میلیون و 26 هزار واحد صعود کرد، در ساعات پایانی از سرعت این صعود کاسته شد و در رقم دو میلیون و 16 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل بانک مرکزی در یادداشتی به بیان چرایی اهمیت اجرای سیاست تثبیت اقتصادی و همچنین وظایف و اقدامات بانک مرکزی در شرایط کنونی پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیفون 13 پرو مکس گران‌ترین گوشی فعلی در بازار موبایل است. فروشنده‌های موبایل نسخه یک ترابایت آن را کمی بیش از 91 میلیون تومان می‌فروشند و ارزان‌ترین نسخه آیفون 13 پرو مکس که 128 گیگ فضای ذخیره‌سازی دراختیارتان قرار می‌دهد، 75 میلیون تومان قیمت دارد. گلکسی S23 اولترا بهترین پرچمدار فعلی سامسونگ است و بسته به فضا‌ی ذخیره سازی بین 51 تا حدود 60 میلیون تومان فروخته می‌شود. شیائومی 13 اولترا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نرخ دلار هرات امروز با 48 هزار و 700 تومان کار خود را آغاز کرد اما در نیمه ظهر برروی 48 هزار و 320 تومان قرار گرفت. در واقع امروز ارزش اسکناس آمریکایی در تهران بالاتر از هرات بود. نرخ حواله درهم نیز امروز تقریبا 60 تومان پایین تر از روز قبل به فروش رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرزین نوشت: بانک مرکزی در برنامه‌های آتی خود اقداماتی نظیر اصلاح سیاست‌های خرید و فروش ارز، توسعه مرکز مبادله ارز و طلای ایران و ایجاد صندوق تثبیت جهت کمک به تثبیت نرخ ارز در مواقع لزوم را در دستور کار قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

همسان سازی حقوق بازنشستگان از گذشته تاکنون موافقان و مخالفانی داشته است اما به تازگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شده اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت از موافقت هیئت دولت با ارسال لایحه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی بیمه برای شناورهای مسافری به مجلس خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد بانک مرکزی در صدور حواله‌های ارزی برای نیازهای حوزه تجهیزات پزشکی و دارو تسریع کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه بازار سرمایه در نظر دارد اوراق اختیار فروش تبعی را بر روی سهام برخی شرکت‌ها با هدف تأمین مالی منتشر کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، علی اکبر محمدی در آیین افتتاحیه رویداد فرهنگی «مثبت آرمان» که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: با توجه به نگاه ویژه ما به مسائل فرهنگی برنامه‌های شاخص زیادی با حضور 18 هزار عضو فرهنگی، 8 هزار استاد، 5 هزار دانشجوی دختر، 2500 دانشجوی پسر و 1500 دانشجوی فارغ‌التحصیل در مشهد داریم که بخشی از آن‌ها اجرا شده و مابقی در مرحله و نوبت...

وب‌گاه 55 آنلاین

امروز قیمت سکه در بازار بالا رفت و به 27,585,000 (بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسید که رشد 0.13 درصدی داشته است. قیمت دلار اما پایین آمد.