پنج‌شنبه 12 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 16هزار واحدی جایگاه 2 میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

سکه امامی امروز چهارشنبه 27 تیر 1402 با کاهش بیش از 300 هزار تومانی نسبت به دیروز به 27 میلیون و 451 هزار تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز با وجود آنکه عرضه اولیه صبا فولاد خلیج فارس در فرابورس انجام شد، اما شاخص کل بورس با یک روند رو به رشد با افزایش 16 هزار و 662 واحد به رقم 2 میلیون و 16 هزار و 382 واحد رسید و بدین ترتیب کانال 2 میلیون واحدی را که دو روز قبل از دست داده بود، دوباره به دست آورد. شاخص هم وزن بورس هم امروز با افزایش 9356 واحد به رقم 712 هزار و 539 واحد رسید....

وب‌گاه الف

سید ضیاء ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از نیروگاه شهید منتظر قائم بر حمایت این بانک از صنعت برق کشور و پشتیبانی و پایداری این صنعت تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز افت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک می گوید: قیمت مسکن به صورت فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده و این سنگین وزن شدن قیمت مسکن، باعث شده که حتی اگر افراد خانواده تمایل به انجام امور ملکی داشته باشند، به دلیل عوامل توانایی در تهیه مبلغ مورد نیاز برای جابه‌جایی، عقب‌گرد کنند.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از 16هزار واحدی جایگاه 2 میلیون واحد را پس گرفته و صعودی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار افزایش را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز 28 تیر 1402 با شوک عجیبی رو به کاهش گذاشت. برخی از خودروها کاهش‌های چند ده میلیونی داشته و برخی دیگر، به ثبات قیمتی اکتفا کردند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه 1401 است و در قانون بودجه 1402 تکرار نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محدودیت کشورهای مبدا برای ورود خودرو برداشته شده و حالا باید منتظر ورود موقت خودروهای مختلف از جمله خودروهای آمریکایی به جاده های ایران باشیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت دلار نسبت به دیروز پایین آمد.