جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 43 هزار و 122 در تراز یک میلیون و 999 هزار و 756 واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: 40 درصد باقی مانده مطالبات گندمکاران در یک هفته آینده پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 321هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 800 هزار تومان است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از زمانی که موضوع همسان‌سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان به میان آمده هر تعهدی که به موجب قانون بر دوش ما گذشته است انجام داده ایم و معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی در بازار امروز صعودی شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزی درباره دریافت مالیات از سلبریتی ها توضیحاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاندوزی درباره اعطای سهام به متولدین 1401 گفت: وزارت اقتصاد فرایند اجرایی را انجام می‌دهد و بعد از فراخوان سه‌ماهه‌ی اول و دوم سال 1401، ماه‌های بعدی انجام خواهد گرفت

خبرگزاری مهر

عضو شورای عالی ژئوپارک جهانی یونسکو از آغاز پروژه ژئوپارک ماکو خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد ماکو، این پروژه ژئوپارک تایید و مصوب شد.

خبرگزاری مهر

سکه امامی با افزایش 243 هزار تومانی نسبت به دیروز به 27 میلیون و 843 هزار تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت درهم در بازار امروز رشد محدودی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاندوزی اعلام کرد: گرچه نوسان در بازارهای مالی طبیعی است و نمی‌توان انتظار رشد همیشگی این بازار را داشت اما در جریان حواشی ایجادشده در خصوص مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سایر صنایع نیز دولت اطمینان داد که بدون مماشات با متخلفان احتمالی برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد این حواشی به اعتماد مردم به بازار سرمایه لطمه بزند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه عمان که در این سال‌ها از کشورش به عنوان میانجی در مناسبات ایران با دیگر کشورها یاد می‌شود، دوشنبه در سفری از پیش اعلام نشده به تهران آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکوایران نوشت: برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی می‌گفتند بعد از آمدن خان، حال نوبت وزیر عمان شده تا ترس به جان بازار ارز و سکه ایران بیندازد.

وب‌گاه عصر ایران

احمد توکلی: جالب است که هر وقت صحبت از مبارزه با فساد مطرح می‌شود، می‌گویند: با بگیر و ببند کار به جایی نمی‌رسد. می‌گویند: باید مناسبات و ساختارها درست باشد. اما حالا می‌بینیم تمام اینها را به هم می‌ریزند و تمام عوامل زمینه‌ساز فساد را فراهم می‌کنند. با تصویب چنین مصوباتی، خیال مفسدان راحت می‌شود. چون دیگر نه با فساد می‌توان مبارزه کرد و نه با مفسد. بزرگان! رؤسای قوا! نمایندگان مردم!...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت یورو در بازار امروز رشد کرد.