جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مستند به اظهارات دستگاه‌های ذی‌ربط، بیش از 48 هزار هکتار از زمین‌های زراعی در سطح کشور زیر کشت محصولات کشاورزی است که با آب‌های نامتعارف کشت و تولید می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فردا در مورد نرخ خوراک پتروشیمی تصمیم‌گیری خواهد شد، ما پیشنهاد دادیم که فرمول نرخ خوراک حداقل 3 یا 5 ساله ثابت باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم 2 میلیون و 321 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 25 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 27 میلیون و 800 هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 15 میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی 10 میلیون تومان و سکه یک‌گرمی 6 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش...

وب‌گاه منیبان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا قبل از شهریور و انجام رتبه‌بندی معلمان و اجرای مطالبات فرهنگیان بازنشسته در مرداد خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری با اشاره به جزئیات توافق جدید ایران و آذربایجان، گفت: در بحث تغییرات ژئوپلیتیک منطقه باید منافع حداکثری نصیب ایران شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، 27 تیر) با 43 هزار و 122 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 999 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس بالاخره بعد از چند روز به حمایت ها پاسخ داده و امروز یک رشد نسبتا خوب را تجربه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سکه امامی با افزایش 243 هزار تومانی نسبت به دیروز به 27 میلیون و 843 هزار تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بعد از ریزش کم‌نظیر روز گذشته شاخص بورس امروز شاخص کل با 2.2 درصد افزایش نسبت به روز قبل 43 هزار و 122 واحد رشد کرده و به رقم یک میلیون و 999 هزار و 756 واحد رسید. به این ترتیب هنوز نتوانسته کانال 2 میلیون واحدی را پس بگیرد. اما شاخص هموزن امروز با افزایش 15 هزار و 498 واحد به رقم 703 هزار و 251 واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران که ناشی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گزارش مجمع عمومی صاحبان سهام

وب‌گاه مشرق نیوز

در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی ارز، لیر ترکیه به روند نزولی خود ادامه داد و به پایین‌ترین سطح خود در برابر دلار در تاریخ چند 10 سال گذشته ترکیه رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت به تازگی لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است که در صورت تصویب نهایی، تعاونی‌های اعتبار اگر به اخطارهای بانک مرکزی توجه نکنند، منحل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: با بهره برداری از جاده راهبردی پاتاوه - دهدشت، احداث باند دوم مسیر دهدشت به بهبهان که یکی از دغدغه های اصلی مردم منطقه است، به عنوان برنامه بعدی این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اصناف مشکلات بسیاری در موضوع سامانه نوین و صدور پروانه کسب دارند که لازم است دستگاهای نظارتی نقایص این سامانه را رفع و آن را تعیین‌تکلیف کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصمیم جدید روسیه سبب شد که قیمت جهانی گندم برای تحویل در ماه آگوست (مرداد) حدود 8 دلار رشد کند. اما قیمت جهانی گندم چقدر است و آیا قیمت گندم داخل ارزانتر است یا گندم جهانی؟

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به محکومیت هادی رضوی - از متهمان پرونده بانک سرمایه - به 20 سال حبس و رد مال 72 میلیارد تومان گفت: او از سال 98 در زندان بوده، در سال 1400 اعاده دادرسی او پذیرفته شده و فعلاً به موجب قانون آزاد است.