جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به محکومیت هادی رضوی - از متهمان پرونده بانک سرمایه - به 20 سال حبس و رد مال 72 میلیارد تومان گفت: او از سال 98 در زندان بوده، در سال 1400 اعاده دادرسی او پذیرفته شده و فعلاً به موجب قانون آزاد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: حدود 308 هزار کد ملی مشکوک را شناسایی کردیم که حداقل یکی از حساب‌های آنها حساب مشکوک به فعالیت تجاری بوده‌است که مجموع واریزی به حساب این 308 هزار کد ملی 1200 هزار میلیارد تومان بوده‌است که 176 هزار نفر از این افراد پرونده مالیاتی هم نداشتند و برای اولین بار شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: 6 خودروی لوکس که از سال 1394 تاکنون با شرایط نامناسبی در انبار نگهداری می شوند، پس از فروش فوری باید در راستای رفاه و سلامت بازنشستگان هزینه شود.

خبرگزاری تسنیم

معاملات امروز بازار سهام تحت تاثیر اخباری که پیرامون تغییر نرخ خوراک صنایع پتروشیمی در رسانه ها منتشر شد، با رشدی 43 هزار واحدی مجددا به مرز کانال 2 میلیون واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

امکان ترخیص کالاهای اساسی بخش غیر دولتی به صورت 100درصدی از امروز در گمرکات کشور فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مشکلات شرکت احیا فولاد بافت در حوزه تامین آب و موضوعات مربوط به شرکت آلومینیوم هزار در ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان مورد بررسی قرار گرفت و حل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 43 هزار و 122 در تراز یک میلیون و 999 هزار و 756 واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: 40 درصد باقی مانده مطالبات گندمکاران در یک هفته آینده پرداخت می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 321هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 800 هزار تومان است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: از زمانی که موضوع همسان‌سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان به میان آمده هر تعهدی که به موجب قانون بر دوش ما گذشته است انجام داده ایم و معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه امامی در بازار امروز صعودی شد.

خبرگزاری مهر

کارشناس بازار سرمایه گفت: افزایش ناگهانی نرخ خوراک و گاز سوخت در حالی ابلاغ شد که روند قیمت‌های جهانی گاز در بازارهای بین المللی روند کاهشی داشته و تعیین عدد ثابت برای نرخ خوراک اشتباه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خاندوزی درباره دریافت مالیات از سلبریتی ها توضیحاتی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خاندوزی درباره اعطای سهام به متولدین 1401 گفت: وزارت اقتصاد فرایند اجرایی را انجام می‌دهد و بعد از فراخوان سه‌ماهه‌ی اول و دوم سال 1401، ماه‌های بعدی انجام خواهد گرفت

خبرگزاری مهر

عضو شورای عالی ژئوپارک جهانی یونسکو از آغاز پروژه ژئوپارک ماکو خبر داد و گفت: در جلسه ای با مدیرعامل و معاونان منطقه آزاد ماکو، این پروژه ژئوپارک تایید و مصوب شد.

خبرگزاری مهر

سکه امامی با افزایش 243 هزار تومانی نسبت به دیروز به 27 میلیون و 843 هزار تومان رسید.