جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

باشگاه بارسلونا برای ثبت بازیکنان جدیدش در سازمان لیگ اسپانیا به مبلغ قابل توجهی نیاز دارد.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی از تشدید نظارت بر بازار مسکن خبر داد و گفت: مهار قیمت افسارگسیخته مسکن در جزو دغدغه‌ها و جزو اولویت کاری است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نظارت دقیق و همه جانبه بر بازار مسکن، گفت: در همین ارتباط بیش از هزار واحد مشاور املاک متخلف در سراسر کشور شناسایی و پلمب (مهر و موم) شده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: بی‌توجهی به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به سرمایه‌های اجتماعی خدشه وارد می‌کند و باید اعتبار لازم برای این کار داده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل گمرک گفت: از امروز امکان ترخیص کالاهای اساسی بخش غیر دولتی در گمرکات کشور فراهم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: معتقدیم منابع متناسب سازی باید خارج از صندوق تأمین شود اما به تعهدات خود در قبال بازنشستگان عمل خواهیم کرد.

وب‌گاه گسترش

پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران در سال 1367 و پایان رسمی جنگ تحمیلی بازارهای اقتصادی را دگرگون کرد و طوفانی اساسی به وجود آورد که حتی باعث سکته تعدادی از سرمایه‌گذاران شد.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت ها در ترکیه به طور روزانه بالا می روند و انتظار می رود با سقوط جدید لیر، هزینه های زندگی در ترکیه، به طور ملموسی افزایش یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، 27 تیر) با 43 هزار و 122 واحد افزایش، در ارتفاع یک میلیون و 999 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گزارش های آماری از افت چشمگیر رفاه در دهه 90 شمسی حکایت دارد. طبق تحلیل‌های مرکز پژوهش‌های مجلس می‌توان گفت بخش تقاضای اقتصاد به دلیل تحریم‌ها آسیب دیده است.

خبرگزاری مهر

عضو صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در حال تمهید مقدماتی برای ورود به عرصه دانش‌بنیان با ایجاد مرکز نوآوری صنعت ساختمان هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه 27 تیر ماه) با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل 41 هزار و 258 تومان و 3 ریال و قیمت حواله دلار 37 هزار و 507 تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل 46 هزار و 355 تومان، و نرخ حواله یورو...

خبرگزاری اکو نیوز