جمعه 13 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس داده‌های معاملاتی، لیر ترکیه به ازای هر دلار آمریکا 26.31 معامله می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: فردا در مورد نرخ خوراک پتروشیمی تصمیم‌گیری خواهد شد، ما پیشنهاد دادیم که فرمول نرخ خوراک حداقل 3 یا 5 ساله ثابت باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه در معاملات بازار سیر صعودی را در پیش گرفت و به 27,801,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و یک هزار) تومان رسید که 0.35 درصد افزایش را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار ارز تهران بالا رفت و به 48,950 (چهل و هشت هزار و نهصد و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.91 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز پیشروی کرد و هر گرم به 2,331,500 (دو میلیون و سیصد و سی و یک هزار و پانصد) تومان رسید که افزایش 0.09 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی گفت: بانک مرکزی معیاری را برای ارزیابی بانک‌ها در نظر گرفته و آن سهم بانک ها در پرداخت وام خرد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه بسیاری از دست اندرکاران حوزه دام معتقدند که واردات گوشت قرمز و دام زنده عاملی برای تنظیم بازار داخل است، اما وزارت جهاد کشاورزی در اتخاذ سیاست‌ها نباید حمایت از تولیدکننده را نادیده بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار بالا رفت و با تجربه افزایش 0.91 درصدی که داشت، 48,950 (چهل و هشت هزار و نهصد و پنجاه) تومان معامله شد. قیمت طلا و سکه هم بالا رفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که باید هر چه سریعتر رسیدگی به وضعیت نابسامان بازار سرمایه کشور در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

استاندار تهران ایجاد شهرک‌های اقماری، احیای بافت فرسوده پایتخت و مهاجرت معکوس را از جمله راهکارهای تامین مسکن در پایتخت اعلام کرد.

وب‌گاه الف

‌شرکت‌های دانش‌بنیان به دلیل حضور جوانان و نخبگان کشور، سهم ویژه‌ای در توسعه اقتصادی کشور داشته و تسهیل در ارائه محصولات و خدمات به این شرکت‌ها با حمایت‌های بانک صادرات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی، کمک به چرخه صنعت کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات قیمت دلار مبادله‌ای امروز سیر افزایشی را دنبال کرد و به 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل رشد داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا، سکه و دلار همچنان در مسیر صعودی حرکت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار افزایش حرکت کرد و نرخ 41,258 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هشت تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه عصر ایران

تور 3 مرحله ای اردوغان از 3 کشور عربستان سعودی، قطر و امارات با هدف جلوگیری از فروپاشی اقتصادی و دریافت کمک از کشورهای عربی پولدار منطقه انجام می شود.

وب‌گاه الف

وزیر راه و شهرسازی از توافق با کشور آذربایجان برای افزایش تردد در مرزها، بهره‌برداری از پایانه مرزی جدید تا 4 ماه آینده و افزایش 60 درصدی سرمایه گذاری ایجاد بارانداز ریلی خبر داد.