شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش رقم و سقف پرداخت تسهیلات وام خبر داد.

وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید حقوق بازنشستگان به ویژه آن دسته از بازنشستگانی که دریافتی کمی دارند، در بودجه سال آینده افزایش پیدا کند. در تعریف مستمری یا حقوق بازنشستگان به زبان عامیانه، می توان گفت، مقدار پولی است که ماهانه، به طور مستمر و تا پایان عمر....

خبرگزاری تسنیم

ضعف فیلمنامه و تولیدات مکتوب برای ساخت فیلم یکی از اصلی‌ترین مشکلات سینما محسوب می‌شود و اقتباس می‌تواند درمانی برای این درد باشد، اما اقتباس هم آنطور که باید در سینما رایج نشده‌است. در این بحث به بررسی دلایل این فقدان می‌پردازیم.

وب‌گاه عصر ایران

تاکنون 10 هزار و 477 بازرسی از واحدهای مشاورین املاک در سراسر کشور انجام شد. بر همین اساس تعداد واحدهای غیرمجاز و متخلف مشاور املاک پلمپ شده معادل یکهزار و 41 واحد است و میزان جرایم تعزیراتی اخذ شده و تشکیل پرونده برای واحدهای صنفی مختلف معادل 64 میلیارد و 97 میلیون تومان برآورد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد هماهنگی سفرهای اربعین بر ضرورت افزایش تعداد قطارها، پروازها و اتوبوس با هدف افزایش ظرفیت جابجایی زائران اربعین تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی باز گرداند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه 26 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: یک ابهام جدی در ماده واحده این لایحه و تبصره‌های آن وجود دارد. وی توضیح داد: بر اساس اصل 130 قانون اساسی باید وظایف دستگاه‌ها به صورت دقیق در قانون مشخص شود و مجلس شورای اسلامی به عنوان قانون گذار نمی‌تواند تعیین وظایف...

خبرگزاری مهر

سازمان تامین اجتماعی تغییرات مدیریتی در این سازمان را تکذیب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی به دلیل وضعیت چند نرخی و تثبیت نرخ 28 هزار و 500 تومان، ایجاد صف خرید و اینکه کالاهای اساسی در بازار با نرخ مناسب به دست مردم می‌رسد یا بهای تمام شده کالاها براساس قیمت ارز بازار است؟ راهی مجلس شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سید رضا اکرمی می‌گوید: زنِ باحجاب صاحب دارد و صاحبش هم شوهرش است. اما خانم بی‌حجاب وِل و رها است. یعنی معلوم نیست، متعلق به چه کسی است؟ متعلق به شوهرش است؟ متعلق به نامحرم است یا متعلق به چه کسی است؟

خبرگزاری تسنیم

ممانعت از حضور حسین سلاح ورزی رئیس غیر قانونی بازرگای در جلسه اخیر شورای عالی استاندارد که با حضور رئیس جمهور برگزار شد حاشیه ساز شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی مجلس ارجاع داد.

وب‌گاه عصر ایران

"جایزه ملی انتخاب نخست مشتریان در صنعت بانکداری" توسط بانک پاسارگارد کسب شد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره ایجاد مناطق آزاد سرخس، مازندران،2‌غارون در دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس، لایحه دو فوریتی تاسیس وزارت بازرگانی را به کمیسیون اجتماعی ارجاع کرد.