شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

کاهش مستمر نرخ ارز غیر رسمی در این روزها، نشان از عملکرد موفق سیاست تثبیت و فروکش کردن انتظارات تورمی دارد، سیاستی که پس از آشکار شدن تبعات سنگین سیاست های تعدیلی در سال گذشته، جایگزین آن شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس مصوبه امروز مجلس بانک مرکزی جمهوری اسلامی بر اساس مصوبه امروز - 26 تیرماه - مجلس شورای اسلامی مکلف به ثبت پرداختی‌های دستگاه‌های کارتخوان در سامانه مودیان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز ساعت 10 و 8 دقیقه شاخص کل بورس با ریزش 39 هزار و 421 واحدی در تراز یک میلیون و 981 هزار و 876 واحدی ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سرمایه در ادامه ی روند ریزشی خود کانال دو میلیون واحد را از دست داد و پس از ماه ها مجددا به زیر این کانال برگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد 100 نوشت: با وجود هشدارهای بسیار، همچنان افرادی هستند که کارت‌های بانکی خود را به دیگران اجاره می‌دهند و قربانی کلاهبرداران می‌شوند. تجارت‌نیوز برای بررسی دقیق‌تر موضوع به سراغ یکی از این شرکت‌های اجاره کارت رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات پشت خطی دیشب سکه در مقایسه با عصر یکشنبه تغییر خاصی نکرد و در همان محدوده 27 میلیون500 هزار تومان به فروش رسید.

خبرگزاری مهر

طبق مصوبه مجلس، سازمان امور مالیاتی مکلف شد با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه مؤدیان در پایان هر دوره، نسبت به تهیه اظهارنامه برای کلیه مؤدیان اقدام کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

بازار بورس تهران همچنان با فشار فروش مواجه است. در لحظه تنظیم خبر شاخص کل بازار بورس تهران بالای 36 هزار واحد ریزش داشته و به زیر 2 میلیون واحد سقوط کرد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس حمایت 2 میلیون واحد را از دست داد تا بازار برای فعالان بازار سرمایه بسیار ترسناک شود.

وب‌گاه عصر ایران

این وام که در قالب تسهیلات در نظر گرفته شده است، تا پایان امسال به این تعداد از بازنشستگان پرداخت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (2) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را بررسی کرده و ماده 5 این لایحه را به تصویب رساندند و بر اساس آن، سازمان امورمالیاتی را مکلف کردند تا نسبت به ثبت نام و عضویت کلیه مودیان در سامانه مؤدیان و تخصیص کارپوشه اختصاصی...

خبرگزاری مهر

قطعات کشاورزی باید بهم پیوسته شوند تا قیمت تمام شده محصولات نهایی در صنایع تبدیلی رقابتی شود؛ علاوه بر اینکه نوسازی تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی از دیگر ضروریات این بخش است.

وب‌گاه گسترش

سومین اجلاس هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران با حضور رئیس، هیات رئیسه و هیات نمایندگان اتاق اصناف ایران برگزار شد و غلامعلی مهدوی دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی و سردار نوروزی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در این اجلاس حضور یافتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 1953 دلار و 70 سنت رسید.