شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه، تغییراتی در معاونتها و ادارات کل سازمان برنامه و بودجه اعمال شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در جریان بررسی لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به قانون پایانه‌های فروشگاهی، مودیان را ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی کردند.

خبرگزاری تسنیم

اگرچه چند روز گذشته اطلاعیه ای در خصوص تغییر نرخ تسعیر فرآورده های ویژه نفتی توسط انجمن صنفی پالایشگاهی منتشر شد و چند روز بعد این انجمن اصلاحیه اطلاعیه مذکور را منتشر کرد، اما انفعال و سکوت سازمان بورس در قبال چنین حرکاتی جای سوال دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس شرایط تکلیفی مودیان در خصوص ثبت مجدد اطلاعات یا صدور مجدد صورتحساب الکترونیکی معاملات را مشخص کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه تغییرات پر سرعت، سرپرست جدید مرکز آمار ایران را منصوب کرد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی سازمان امورمالیاتی را مکلف کردند با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه مؤدیان در پایان هر دوره، نسبت به تهیه اظهارنامه برای کلیه مؤدیان اقدام کند.

خبرگزاری میزان

نمایندگان نحوه محاسبه مالیات و عوارض مودیانی که میزان فروش سالانه آن‌ها کمتر از نصاب تعیین شده وزارت اقتصاد است، با توجه به میزان فروش و ترکیب اقلام خریداری شده ثبت شده در سامانه مودیان را تعیین کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (دوشنبه 26 تیر)، مواد 6 و 7 لایحه الحاق پنج تبصره به ماده (2) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را تصویب کردند و بر اساس آن، بانک مرکزی موظف شد که به رسید پرداخت صادره توسط دستگاه‌های کارتخوان و گزارش الکترونیکی درگاه‌های الکترونیکی پرداخت، شماره منحصر به فرد مالیاتی تخصیص دهد. بر اساس ماده6: متن زیر به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور موظف شد مودیان مشمول مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1387 را که تا زمان تصویب این قانون فراخوان نشدند، تا پایان سال 1402 به تدریج فراخوان نماید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازار بورس تهران همچنان با فشار فروش مواجه است. در لحظه تنظیم این خبر شاخص کل بازار بورس تهران با سقوط بیش از 43 هزار واحد به زیر 2 میلیون واحد سقوط کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد حسین‌زاده، رئیس مرکز آمار ایران از ریاست این مرکز برکنار شده است..

خبرگزاری تسنیم

بخش دوم سخنرانی مهم مسئول کمیسیون پول و بانکداری کنگره و همکارانش، حاوی اطلاعات ذی‌قیمتی است، از فشار بانکداران بین‌المللی، در تصاحب کل پول و دارایی ایالات متحد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس حمایت 2 میلیون واحد را از دست داد