شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه منیبان

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از 20 تیرماه آغاز و تا 31 تیرماه بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیگیری‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور نشان می‌دهد، جواد حسین زاده رئیس مرکز آمار ایران از ریاست مرکز آمار ایران به عنوان یکی از زیر مجموعه های سازمان برنامه کنار رفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری مهر

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اولویت ما برای بازنشستگان بحث توسعه خدمات مخصوصاً خدمات درمانی و تامین بخشی از هزینه‌های آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس نحوه محاسبه مالیات و عوارض مودیانی که میزان فروش سالانه آنها کمتر از حد نصاب تعیین شده وزارت اقتصاد است را تعیین کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وب‌گاه گسترش

نرخ اسکناس و حواله دلار و درهم در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلای ایران همچنان ثابت ماند در حالی که قیمت یورو دوباره کاهشی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس، بانک مرکزی را موظف به رسید پرداخت صادره توسط دستگاه‌های کارتخوان و گزارش الکترونیکی درگاه‌های الکترونیکی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 26 تیر)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (2) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان را بررسی کرده و مواد 8 و 9 این لایحه را به تصویب رساندند. براساس ماده 8 این لایحه؛ متن زیر به عنوان ماده (14 مکرر) به ابتدای فصل سوم قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

دریافت ریز معاملات کدهای معاملاتی بالاخص کدهای بزرگ موضوعی است که در اختیار همه نیست و افرادی که به‌دنبال استفاده از آن هستند باید هزینه زیادی را پرداخت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از تحلیلگران بازار معتقدند در شرایط فعلی شرط تداوم نوسانات نزولی قیمت دلار این است که حباب درهم امارات باید تعدیل شود؛ در غیر اینصورت اگر درهم امارات، دلار تهران را یاری نکند و حباب آن کاهش نیابد، نمی‌توان انتظار تداوم وضع موجود را داشت.

خبرگزاری تسنیم

با حکم رئیس سازمان برنامه و بودجه، تغییراتی در معاونتها و ادارات کل سازمان برنامه و بودجه اعمال شد.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در جریان بررسی لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به قانون پایانه‌های فروشگاهی، مودیان را ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی کردند.