شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار عقبگرد داشت به مانند روز گذشته و به 48,400 (چهل و هشت هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.31 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی تکنیکالی نمودار قیمت دلار نشان می‌دهد که دلار در یک مثلث گرفتار شده که روز قبل خط حمایتی را به سمت پایین شکسته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه نسبت به دیروز ثبات را تجربه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دولت می تواند مدیرانش را هر طور می خواهد تغییر دهد، ولی سیاست های دولت قبل در زمینه احیای دریاچه ارومیه را باید اجرایی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت طلا 18 عیار امروز افزایش را در پیش گرفت و هر گرم آن با رشد 0.22 درصدی که داشت، 2,321,600 (دو میلیون و سیصد و بیست و یک هزار و ششصد) تومان معامله شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اولویت ما برای بازنشستگان بحث توسعه خدمات مخصوصاً خدمات درمانی و تامین بخشی از هزینه‌های آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت طلا 18 عیار امروز مسیر رشد را دنبال کرد.

خبرگزاری مهر

آستارا - وزیر راه و شهرسازی ایران از معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در پل مرزی مشترک بین دو کشور در مرز آستارا استقبال کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آغاز امروز قیمت دلار در بازار ریزش داشت و به 48,400 (چهل و هشت هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.31 درصدی داشته است. قیمت سکه هم ثبات را تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قانعی دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت در نشست خبری دوشنبه 26تیر گفت: در حوزه علم و فناوری هدف حل مسئله است. مسئله این است که دولت حاضر نیست بیش از این به سلامت بودجه دهد و کادر سلامت از اعتبار کم ناراضی هستند. قانعی با اشاره به نقش علم و فناوری در سلامت خاطر نشان کرد: علم و فناوری قرار است بیاید و اقدامی را در حوزه سلامت انجام دهد و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در صرافی ملی ایران قیمت دلار در جریان معاملات بر مدار ثبات حرکت کرد و نرخ 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت تومان) برای فروش اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار در هفته آخر تیرماه امسال حدود سه میلیون فروخته می‌شوند

خبرگزاری مهر

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (26 تیر تا اول مرداد) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال‌ها از اکتشاف میدان مشترک گازی آرش در پیچیده‌ترین جغرافیای سیاسی جهان می‌گذرد و حل اختلاف‌های مرزی، نیازمند کمان دیپلماتیک ایرانی و نگاه برد - برد است تا «میدان آرش» آرش بماند.