شنبه 14 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز با کاهش مواجه شد و در کانال 48 هزار تومانی قرار گرفت

خبرگزاری مهر

سکه امامی با کاهش قیمت 700 هزار تومانی نسبت به دیروز به 27 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

خبرگزاری دانشجو

با گذشت 10 روز از فرصت سازمان بازرسی کل کشور به شهردار تهران برای اتصال و بهره برداری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) هنوز پاسخی از سمت شهرداری به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مبنی بر تبعیت از ضوابط قانونی مورد هشدار ارسال نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز شاخص کل بورس به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصادی و دارایی از برگزاری کمیسیون همکاری‌های مشترک ایران و چین پس از چهار سال و نیم خبر داد و اعلام کرد: به زودی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام نظر مجلس شورای اسلامی درباره جایگاه آرای هیات انتظامی بانک مرکزی و غیرقابل تجدید نظر بودن این آرا را پذیرفت.

خبرگزاری مهر

در حالی که فعالان بازار سرمایه انتظار رشد در شاخص کل بورس را داشتند اما شاخص به صورت غیرمنتظره ریزش سنگینی را تجربه کرد.

خبرگزاری تسنیم

امروز در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 322هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 27 میلیون و 450هزار تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی «دستورالعمل وجوه اداره شده (ریالی)» (قرض الحسنه ویژه) را با رویکرد همگرایی موضوعات مرتبط با وجوه اداره شده پس از تصویب در جلسه شورای پول و اعتبار به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 25 تیر) با 49 هزار و 593 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 21 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در خصوص فرصت طلبی و سوءاستفاده شیادان سایبری از ایام ماه محرم هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت خودرو امروز پس از مدت‌ها شیب نزولی در طرف محصولات داخلی با اندکی رشد مواجه شد. این افزایش قیمت در حالی رخ داد که اکثر خودروهای مونتاژی یا روند باثباتی داشتند یا با اندکی کاهش قیمت مواجه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش 49 هزار و 593 واحدی در تراز 2 میلیون و 21 هزار و 296 واحدی ایستاد.