یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین سکونتگاه‌های غیررسمی تصرف شده خبر داد و گفت:‌بیمه تامین اجتماعی صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده را کُند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، با راه اندازی سامانه معاملات املاک و مستغلات و ثبت رایگان قراردادهای اجاره در این سامانه، تخلفات در این حوزه کاهش یافته و نگرانی مستاجران از پرداخت حق کمیسیون رفع شده است.

خبرگزاری تسنیم

طی 2 ماه اخیر 10 هزار و 477 بازرسی از بنگاه‌های املاک سراسر کشور انجام و طی مدت مذکور 1041 بنگاه املاک غیرمجاز با همکاری پلیس اماکن پملب شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی اظهار داشت: از آنجا که سازمان تأمین اجتماعی بزرگ‌ترین سازمان اجتماعی کشور است که خدمات متنوعی را به مردم عزیزمان ارائه می‌دهد، در واقع همه مردم کشور با تأمین اجتماعی ارتباط دارند. بیش از 53 درصد مردم کشور بیمه شده تأمین اجتماعی هستند. جمعیتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام ضروری به 460 هزار نفر در سال 1402خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: پرداخت وام ضروری تا سقف 30 میلیون تومان برای 460 هزار نفر در سال جاری در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از صرف هزینه‌های نجومی برای استفاده از فیلترشکن‌ها در راستای دور زدن فیلترینگ، نوبت به سیمکارت‌های بین‌المللی رسیده‌است که این روزها توسط کاربران ایرانی در بازه قیمتی 10 تا 90 میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز، پس از هفته‌ها بازیگران خرد بازار طلا نسبت به این بازار در روزهای آتی دید مثبتی پیدا کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات مصائب فاکتور‌های آنلاین با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

هنر دولت این است که در سیاست خارجی غیر قابل پیش بینی باشد و در اقتصاد و معیشت غیر قابل پیش بینی اما حالا کار بر عکس شده و همه می توانند حدس بزنند موضع ایران در قبال فلان موضوع چیست. اما نمی دانیم قیمت تن ماهی تا چه حد گران خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: از صحبت‌های اخیر رئیس مجلس می‌توان این‌طور برداشت کرد که شخص حقیقی که قصد واردات خودرو دارد باید دو نوع ابزار صلاحیت داشته باشد: اول اینکه دارای کارت بازرگانی معتبر باشد و دوم باید محل تامین ارز برای واردات را تعیین کند.