یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شمس‌احسان عضو و رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و شصت و یکمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشن 10 کیلومتری نکوداشت روز عید غدیر اظهار داشت: قطعا این اقدام بسیار ارزشمند و بی نظیر در ابعاد مختلف قابل تقدیر است. شمس‌احسان در ادامه با اشاره به ضرورت جابجایی سکوی میانی تخلیه زباله دارآباد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همه خواربارفروشان بزرگ بریتانیا اخیراً قیمت برخی از محصولات اصلی مانند شیر، کره و نان را کاهش داده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس مکاتبه رئیس سازمان مالیاتی در مورد یک پرونده فرار مالیاتی به ارزش 200 میلیارد تومان، مبلغ پاداش پس از وصول مالیات از محل فرار مالیاتی قابل پرداخت می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

قیمت آپارتمان های کوچک یا به قول معروف نقلی در تهران از حدود 1.5 میلیارد تومان تا بیش از 4 میلیارد تومان است.

خبرگزاری مهر

زنجان - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 137 هزار و 800 واحد در محدوده بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت است که امیدواریم به رقم 200 هزار واحد در این بافت‌ها برسد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر مشتری فروشگاه‌های اینستاگرامی باشید؛ احتمالاً هایلایت «رضایت مشتری» را دیده‌اید. ویترینی که فروشنده از پیام‌های مثبت مشتریانش ایجاد کرده تا خریداران احتمالی آینده‌اش مطمئن باشند آن فروشگاه قابل اطمینان بوده و در کارش خبره است. اما این رضایت فقط برای خریدار نیست؛ اینستاگرامی که امروز به پلت‌فرمی با چندین کاربرد بدل شده؛ بهترین پاساژ و مغازه‌ها را در اختیار فروشندگان قرار داده است....

خبرگزاری تسنیم

نماینده پیشین کنگره: اجناس بنجل و آشغالِ تمام کشورها با اعتباردهی توسط دولت ایالات متحده به آنها با واسطه‌گری فدرال‌رزرو معامله می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعقیب کاربران ایرانی با تحریم و فیلترینگ، هزینه دسترسی به اینترنت آزاد را نجومی کرده‌است. بازار خرید و فروش فیلترشکن اولین بازاری بود که در راستای فیلترینگ و تحریم‌های بین‌المللی رونق گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام این بانک در راستای ساماندهی صندوق‌های قرض‌الحسنه، دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت، نظارت و انحلال صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای در جلسه 19 مهر 1401 شورای پول و اعتبار تصویب شد و جایگزین دستورالعمل اجرایی ناظر بر صندوق‌های قرض‌الحسنه مصوب 20 مرداد ماه سال 1388 آن شورا شد. متقاضیان اخذ مجوز‌های تاسیس و فعالیت صندوق‌های قرض‌الحسنه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنتی گفت: بیش از 128هزار فقره تسهیلات ودیعه مسکن از سال 99 تا به امروز در تهران پرداخت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر ایران نوشت: ما هم جای روسیه وقتی بدانیم ایران به وتوی قطعنامه احتمالی از جانب روس ها نیاز دارد خاطرمان آسوده خواهد بود که موضع تندی ابراز نمی شود.

وب‌گاه گسترش

از امروز (یکشنبه) امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان مادر که اولویت دریافت خودروی شاهین در پاییز و زمستان 1402 دریافت کرده‌اند و روز گذشته از سوی سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جریان نشست علنی امروز (یکشنبه 25 تیر) مجلس شورای اسلامی، نمایندگان پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان، کلیات لایحه را با 129 رای موافق، 101 رای مخالف و 4 رای ممتنع از مجموع 238 نماینده حاضر در مجلس، به تصویب رساندند. مخالفان تشکیل وزارت بازرگانی چه گفتند؟ ابوالفضل ابوترابی در مخالفت با گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد کلیات لایحه دوفوریتی تشکیل...