یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس احکام لایحه برنامه هفتم توسعه نظارت بانک مرکزی بر بانک‌های ناتراز تشدید می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تأسیس صندوق‌های قرض‌الحسنه تک‌شعبه‌ای صرفاً با اخذ اجازه نامه تأسیس از بانک مرکزی مجاز خواهد بود و انتخاب اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل صندوق و تمدید دوره مسئولیت آنها موکول به تایید بانک مرکزی است.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران در محدوده حمایتی معاملات خوبی ندارد. فعلا با اطمینان نمی توان گفت که بازار قرار است به سمت بالا برگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعیسفر کرامت رضوی از نیمه اول مرداد آغاز خواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را دستورکار دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در محدوده حمایتی معاملات خوبی ندارد. فعلا با اطمینان نمی توان گفت که بازار قرار است به سمت بالا برگردد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که دولت‌های همسو با حزب کارگزاران رکوردداران تولید تورم در کشور بوده‌اند، روزنامه این حزب ادعا کرد: دولت‌های اصولگرا ذی‌نفعان تورم هستند و به تشدید تورم علاقه دارند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر راه و شهرسازی و دبیرکارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در نشست ارتقای هماهنگی اقدامات انجام گرفته برای ساماندهی و کنترل بازار اجاره به ریاست وزیر راه و شهرسازی، از پلمب یک هزار و 41 بنگاه املاک غیرمجاز در کشور طی دو ماه اخیر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید ایران گفت: در مجموع برای اجرا طرح نهضت ملی مسکن 200 هزار هکتار زمین در حوزه شهر‌های جدید نیاز است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور به ویژه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین سکونتگاه‌های غیررسمی تصرف شده خبر داد و گفت:‌بیمه تامین اجتماعی صدور پروانه ساخت در بافت فرسوده را کُند کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، با راه اندازی سامانه معاملات املاک و مستغلات و ثبت رایگان قراردادهای اجاره در این سامانه، تخلفات در این حوزه کاهش یافته و نگرانی مستاجران از پرداخت حق کمیسیون رفع شده است.