یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماه گذشته یک نقطه‌عطف دیپلماتیک برای شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهوری چین بود. او رهبران پنج کشور آسیای مرکزی را برای اولین نشست مشترک خود با چین به شهر شیان دعوت کرده بود. پذیرایی با جشن‌هایی که شایسته مراسم افتتاحیه المپیک بود، حتی با استانداردهای چینی نیز مجلل به حساب می‌آمد. به نوشته تیمور عمروف و الکساندر گابویف، محققان کارنگی در حوزه اوراسیا در مجله فارن‌افرز، این نشست در چین این کشور...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به‌دلیل کالایی‌محور بودن بازار سهام کشور، نوسانات نرخ دلار یکی از محرکهای اصلی بازار سرمایه بوده و به‌طور تاریخی، پس از رشد نرخ ارز، با تاخیر زمانی نماگر اصلی بورس، رشد چشمگیری را تجربه کرده است. رشد قیمت دلار همبستگی قوی مثبت با تورم در کوتاه‌مدت دارد و تورم بالا نیز با رشد اقتصادی در تضاد است. اما برآیند آنها چه اثری بر سودآوری صنایع بورسی خواهد داشت؟

وب‌گاه عصر ایران

وزیر اقتصاد گفت: کمیسیون همکاری‌های مشترک ایران و چین را پس از 4 سال‌ونیم برگزار کردیم. توافقات سفر آقای رئیس‌جمهور به پروژه‌های کاملا مشخص تبدیل شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهم‌ترین و تأثیرگذارترین ویتامین ها برای چاقی صورت، ویتامین های گروه ب هستند. این ویتامین ها شامل تیامین (B1)، ریبوفلاوین (B2)، نیاسین (B3)، اسید پانتوتنیک (B5)، پیریدوکسین (B6)، بیوتین (B7)، اسید فولیک (B9) و کوبالامین (B12) هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با اشاره به مصوبات کمیسیون در زمینه شفاف سازی اموال بانکی گفت: کمیسیون در این بخش دولت را ملزم کرد تا سامانه ای را برای شفاف سازی اموال و مستغلات و سهام داری بانکها تشکیل دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: آگهی‌های منتشر شده از قیمت مسکن در منطقه نازی‌آباد تهران، نشان می‌دهد برای خرید یک آپارتمان در این منطقه باید حداقل متری 45 میلیون و حداکثر متری 111 میلیون تومان هزینه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در این گزارش قیمت دلار، یورو، درهم، طلا و سکه در بازار رسمی امروز شنبه 24 تیر ماه 1402 آمده است.

وب‌گاه گسترش

رویداد آتی هاوینگ لایت کوین که قرار است در تاریخ 2 آگوست 2023 رخ دهد، پاداشی را که استخراج‌کنندگان برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها دریافت می کنند، به نصف کاهش می‌دهد. این پاداش از 12.5 به 6.25 لایت کوین کاهش می‌یابد.

وب‌گاه منیبان

سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش 50 درصدی پوشش بیمه‌های تکمیلی در سال 1402 (در مجموع) نسبت به سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بدن برای رشد و متابولیسم سالم، عملکرد صحیح سلول و ایجاد برخی از هورمون‌ها به آهن نیاز دارد. آهن برای حمل اکسیژن در سلول‌های قرمز و گلبول‌های قرمز خون به عضلات و بافت‌های بدن نقش ضروری دارد؛ بنابراین اگر سطح آهن پایین باشد، اکسیژن کافی به عضلات و ماهیچه‌ها نرسیده و متابولیسم بدن مختل می‌شود.

وب‌گاه گسترش

عضو شورای عالی بورس جزئیات مصوبه برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان آذربایجان شرقی دارای شاخص ترین صنایع کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: افزایش وزن و چاقی صورت نیز مانند کاهش وزن به مرور زمان اتفاق می‌افتد و نباید یک‌شبه انتظار معجره داشته باشید. زمانی که می‌زن دریافت کالری شما از کالری مصرفی بیشتر است، با افزایش وزن همراه خواهید بود. برخی از ویتأمین‌های ضروری وجود دارند که می‌توانند تأثیر مثبتی بر چاقی فرد و چاقی صورت داشته باشند.