یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

گران‌ترین گوشی اپل کمی بیش از 90 میلیون فروخته می‌شود و بهترین پرچمداران شیائومی و سامسونگ حدود 60 میلیون قیمت دارند آیفون 13 پرو مکس یک ترابایت گران‌ترین گوشی فعلی بازار است. قیمت آیفون 13 پرو مکس یک ترابایت نات‌اکتیو به 91 میلیون و 300 هزار تومان رسیده و همین نسخه از آیفون 13 پرو مکس را با 512 و 256 گیگ فضای ذخیره‌سازی به‌ترتیب 89 میلیون و 500 هزار تومان و 81 میلیون تومان می‌فروشند....

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد ملی بازآفرینی کشور گفت: سنددار کردن املاک حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی که امکان ساماندهی دارند در دستور کار است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با اشاره به برگزاری کمیسیون همکاری های مشترک ایران و چین نوشت: به زودی شاهد اتفاقات خوب بین ایران و چین در حوزه‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شمارش معکوس برای تشکیل یک وزارتخانه جدید در ساختار دولت ایران اغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دولت سیزدهم قرار است در ششمین سفر از دور دوم سفرهای استانی خود دوشنبه و سه‌شنبه (26 و 27 تیر) راهی استان کهگیلویه و بویراحمد شود. سفری که بنا بود آخر هفته گذشته صورت پذیرد اما به دلیل سفر رئیسی به سه کشور آفریقایی، به اواسط این هفته موکول شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی لطیفی سید آبادی، بی‌حجابی و پوشیدن لباس‌های نامناسب توسط اشخاص در جامعه از جمله موضوعاتی است که در ادبیات سیاسی و دینی توأمان با از بین بردن وجدان فردی، سعی در نابودی ارزش‌های اخلاقی، اخلال در نظم اجتماعی نسبت به مقوله پوشش و سانسور آن دارد، با این وجود آنچه انکار ناپذیر است، تاثیر کنش و واکنش افراد به حوزه مسائل اقتصادی و اجتماعی است، برای مثال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یوسف رفیعی رئیس پردیس بین المللی کیش دانشگاه صنعتی امیرکبیرگفت: این پردیس در رشته‌های مدیریت کسب و کار (MBA)، مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، مدیریت ساخت (CEM)، مهندسی صنایع - گرایش مدیریت مهندسی و آینده پژوهی (MTF) از طریق آزمون اختصاصی با بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد به صورت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از امروز (یکشنبه) امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان مادر که اولویت دریافت خودروی شاهین در پاییز و زمستان 1402 دریافت کرده‌اند و روز گذشته از سوی سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

وب‌گاه ورزش سه

نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی با انجام مسابقات شب گذشته به پایان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی روز گذشته مرز حمایتی 28 میلیون و 200 هزار تومان را از دست داد و با کاهش 200 هزار تومانی در مرز 28 میلیون تومان به فروش رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بین آپارتمان‌های یک خوابه که در تهران برای فروش عرضه شده متراژهایی بین 40 تا 55 متر دیده می‌شود و نرخ‌ها از 1.5 میلیارد تومان تا بیش از 4 میلیارد تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شمارش معکوس برای تشکیل یک وزارتخانه جدید در ساختار دولت ایران اغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین