یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: روند بازگشت حجاج به کشور همچنان تا دوم مرداد ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 150 هزارتومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: سازمان برنامه و بودجه در بررسی ماده (6) مکلف شد به شرکت‌های تسهیل‌گر در ایجاد کسب و کارهای خرد مجوز دهد تا حمایت از این شرکت‌ها سبب ایجاد زنجیره تولید در این بخش شود.

وب‌گاه گسترش

بهروز صادقی - روزنامه‌نگار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارداری از زمان شروع تخمک گذاری امکان پذیر است، یعنی از زمانی که تخمدان ها شروع به آزاد کردن تخمک های بالغ می کنند. تخمک گذاری در بدن یک دختر می تواند از پیش از اولین پریود او آغاز شود و آزادسازی تخمک لزوماً با نشانه ی فیزیکی آشکاری همراه نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شرایط دریافت وام 30 میلیونی بازنشستگان را بیان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر سرمربی استقلال روی بحث گم شدن قرارداد خود اصرار کند و از ارگان‌های قانونی کمک بخواهد، پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود این اختیار را خواهد داشت که به ماجرا ورود کند.

وب‌گاه منیبان

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید 20 هزار هکتار زمین نیاز است، گفت: تاکنون 15 هزار هکتار زمین تامین شده است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه مکلف به تایید صلاحیت موسسات و شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه‌دهنده خدمات توسعه کسب‌وکار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 24 تیر) با 513 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 70 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حیدر محمدی افزود: سال گذشته تکالیف قانونی در بودجه برای وزارت بهداشت مشخص شده بود که بر اساس آن باید ارز ترجیحی اقلام سلامت محور حذف می‌شد. وی اظهار داشت: اصلاح سیاست‌های ارزی در تیر ماه سال گذشته از دارو‌های تولید داخل شروع و در مرحله دوم درمورد دارو‌های وارداتی نیز اجرا و با توجه به اینکه عرضه دارو از طریق داروخانه‌ها کنترل می‌شد، نظارت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه گفت: مسیر پاتاوه - دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال - جنوب در مرکز کشور تکمیل و بهره برداری از این محور همزمان با سفر رئیس جمهور صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

ارزش معاملات خرد در طول معاملات امروز به کمترین میزان خود از ابتدای سال جاری تا کنون رسید و از مرز 5 هزار میلیارد تومان هم کمتر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه در شورای فقهی بانک مرکزی به کرات مطرح شده است و نهایتاً هیأت عامل بانک مرکزی، دو بانک قرض‌الحسنه را به عنوان بانک‌های اجرایی آزمایشی این موضوع در نظر گرفته است که این بانک‌ها هزینه دریافت کارمزد خدمات قرض‌الحسنه را نسبت به وضع موجود کاهش خواهند داد؛ بنابراین مردم ارزان‌تر به منابع قرض‌الحسنه دسترسی پیدا خواهند کرد.