یک‌شنبه 15 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور، گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون، سازمان برنامه و بودجه مکلف شد تا به شرکت‌های تسهیل گر در ایجاد کسب و کارهای خرد مجوز داده تا این شرکت‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسناد هویتی ایرانیان، تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته است و به امروز رسیده است؛ امروزی که ایرانیان در انتظار دریافت کارت هوشمند ملی با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بزودی نام چند بازیکن دیگر از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد! نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هنوز به پایان نرسیده و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم امیدوار است تا بازیکنان مدنظرش به پرسپولیس اضافه شوند. این در حالی است که به دلیل پر بودن لیست بازیکنان بالای 23 سال پرسپولیس، در ازای جذب هر بازیکن بزرگسال، باید یک بازیکن از لیست سرخ‌پوشان جدا شود. با این شرایط و در صورتی که بازیکنان مدنظر سرمربی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: دو هشدار سطح زرد برای وزش باد شدید و بارش باران در بسیاری از مناطق کشور تا اواسط هفته صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

نعمت‌الله ترکی، اظهار کرد: تا سال 99 بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات باقی مانده مربوط به شش ماهه دوم سال 99 است. مطالبات سال 1400 و 1401 نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی؛ هفته فرهنگ مالیاتی فرصت مناسبی بود تا به این امر مهم مالی که نقش به سزایی در تنظیم بودجه و مدیریت اقتصادی کشور دارد، پرداخته شود و چالش‌های نظام مالیاتی کشور مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد. به همین مناسبت گفت‌وگویی داشتیم با موضوع چالش‌ها، موانع و ظرفیت‌های احقاق عدالت مالیاتی در اقتصاد ایران با حضور دو تن از پژوهشگران این حوزه،...

خبرگزاری مهر

امروز بازار سرمایه از یک صعود به یک نزول تغییر جهت داد اما نمادهای پرتقاضای نیز در بازار با عرضه مواجه نشدند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک میلیون و 135 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق با اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت طی یک هفته گذشته در این استان کشف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از نظر فعالان بازار یکی از دلایل درجا زدن دلار در تهران ناشی از ثبات نسبی نرخ حواله درهم بود. قیمت درهم در بازار امروز برخلاف قیمت دلار در هرات ساز ناکوک زد و در محدوده 13 هزار و 680 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اسرائیلی هاآرتص مدعی شد: کاخ سفید اکنون به دنبال کنترل اوضاع تا یک زمان خاص، یعنی انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر 2024 است. (همانطور که نتانیاهو نیز چنین است، اگرچه او احتمالاً امیدوار است انتخابات نتیجه متفاوتی داشته باشد). تا آن زمان، هدف این است که اطمینان حاصل شود شرایط بحرانی نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: روند بازگشت حجاج به کشور همچنان تا دوم مرداد ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر 28 میلیون و 150 هزارتومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: سازمان برنامه و بودجه در بررسی ماده (6) مکلف شد به شرکت‌های تسهیل‌گر در ایجاد کسب و کارهای خرد مجوز دهد تا حمایت از این شرکت‌ها سبب ایجاد زنجیره تولید در این بخش شود.

وب‌گاه گسترش

بهروز صادقی - روزنامه‌نگار