دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بعد از اجرای سیاست «جراحی اقتصادی» اوضاع معیشت مردم در کشور به مرز بحران رسیده است، دولتی که با وعده‌های اقتصادی جذاب و فریبنده بر سرکار آمد امروز از عهده تامین کوچکترین مایحتاج نیز عاجز مانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه وضعیت کنونی بورس با سال 1399 متفاوت است، گفت: اقدامات دولت سیزدهم باعث ایجاد ثبات نسبی و توسعه بازار سهام در دو سال گذشته شده است؛ همچنین هیجانات سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه را کاهش داد و مدیریت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امیر علی‌اکبری ورزشکار کشورمان موفق شد در کمتر از 2 دقیقه در جدال صبح امروز خود از سد حریف کانادایی بگذرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 330 هزار بنای ناپایدار مسکونی در کشور وجود دارد که با استفاده از مکانیزم‌های مالی و اعتباری روند مقام سازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس در جلسات علنی هفته جاری به بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی و همچنین بررسی تقاضای دو فوریت برای تفکیک وزارت راه و شهرسازی می‌پردازند.

خبرگزاری مهر

مهرداد بذرپاش اعلام کرد: مسیر پاتاوه - دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال - جنوب در مرکز کشور به طول 136 کیلومتر به طور کامل تکمیل شده است.

وب‌گاه گسترش

برای شاخص کل بورس در ابتدای هفته انتظار عرضه و در انتهای هفته انتظار تقاضا را خواهیم داشت.

خبرگزاری میزان

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیر پاتاوه - دهدشت به عنوان بخشی از مسیر کریدور شمال - جنوب در مرکز کشور به طول 136 کیلومتر به طور کامل تکمیل و بهره برداری از این محور همزمان با سفر رئیس جمهور صورت می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد هزار و 93 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 72 هزار و 497 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دولت سیزدهم توافق بر سر تهاتر محصولات پتروشیمی با کالاهای اساسی را از دستاوردهای مهم سفر خود به سه کشور آفریقایی دانسته و گفته است: «آفریقا سرزمین فرصت‌هاست.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از تحلیلگران این طور می گویند که به دلیل رشد ارزش معاملات، احتمالا یک حرکت رو به بالا در بازار داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب‌سایت بی‌بی‌سی در گزارشی نوشت: در حال حاضر قاره آفریقا به‌خاطر وجود منابع زیاد و ذخایر فلز و عنصر‌های گرانبها که در مسیر گذار انرژی مثل ساخت باتری‌های لیتیومی مورد نیاز هستند، به محل رقابت قدرت‌های بزرگ تبدیل شده است. قدرت‌های منطقه‌ای خاورمیانه نیز درصدد افزایش روابط خویش با کشور‌های آفریقایی هستند. سهم ایران از تجارت قاره آفریقا که تقریباً 1200...

خبرگزاری مهر

برای شاخص کل بورس در ابتدای هفته انتظار عرضه و در انتهای هفته انتظار تقاضا را خواهیم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از موضوعاتی که این روزها مورد توجه مسئولان وزارت بهداشت قرار گرفته است بحث نظام ارجاع و پزشک خانواده است.

خبرگزاری دانشجو

ایمان اسلامیان کارشناس و تحلیلگر مسائل پولی و بانکی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، گفت: تعیین تکلیف هرچه سریعتر بانک‌های ناتراز نه تنها فعالیت نظام بانکی را در مسیر درست قرار می‌دهد، بلکه مانع از فعالیت‌های مخرب آن‌ها که اغلب تورم‌زا نیز است، می‌شود. به گفته وی از آنجایی که ناترازی به معنی عدم تعادل بین دارایی‌های بانک‌ها با بدهی آنهاست، بنابراین بانک‌هایی که دچار ناترازی...