دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

در خردادماه سال 1332 آتش‌سوزی وحشتناکی در بازار تهران رخ داد که خیلی زود لقب بی‌سابقه‌ترین آتش‌سوزی بازار تا آن زمان را به خود گرفت.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: یک لحظه از دشمنی علیه کشور کم نشده و روش‌های دشمنان عوض شده که به سمت جنگ اقتصادی و فرهنگی رفته است، هرچند آنها را در این عرصه هم به پشیمانی می رسانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ناترازی برق کشور با سرمایه‌گذاری 18 میلیارد یورویی در افق برنامه هفتم توسعه به اتمام می‌رسد؛ از این ناترازی به عنوان یکی از میراث‌های شوم دولت قبل برای دولت سیزدهم یاد می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک تیم ملی فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس منتظر امضای رضایتنامه اش از سوی باشگاه دانمارکی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت خودرو در طول هفته‌ای که گذشت از روند نرولی پیروی کرد، اما دیروز و امروز ترمز قیمت‌ها کشیده شده و بازار تا حدودی به ثبات رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، کاهش ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا به خاطر احتمال پایان یافتن روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو این کشور باعث افزایش قیمت طلا تا بالاترین رقم طی یک ماه گذشته شده است. قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد افزایش به 1960 دلار و 82 سنت رسید. سقوط شاخص دلار به پایین‌ترین رقم طی بیش از یک سال گذشته خرید طلا را برای دارندگان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران ادامه پیدا کرد و رشد 18 برابری نسبت به هفته پیش داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید این رژیم و متحدانش در سال‌های اخیر توانسته‌اند بیشتر از پنجاه تلاش ایران برای ترور شهروندان اسرائیلی و یهودی در سراسر جهان را خنثی کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این روزها، نگرانی در مورد «خطرات وجودی»، یعنی آن‌هایی که برای تمام نسل بشر به‌عنوان یک گونه (نه برای انسان‌ها به صورت فردی) تهدیدی جدی به‌شمار می‌رود، به دانشمندان نظامی محدود نمی‌شود. جنگ هسته‌ای، زمستان هسته‌ای، بیماری‌های دنیاگیر (چه طبیعی مانند کووید 19 یا مهندسی شده)، برخورد سیارک با زمین و موارد بی‌شمار دیگر، می‌تواند بیشتر انسان‌ها یا حتی تمامی نسل بشر را از بین ببرد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد افزایش به 1960 دلار و 82 سنت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، اختلال در عرضه نفت لیبی و نیجریه و امید به افزایش تقاضا برای نفت خام به خاطر پایین آمدن تورم در آمریکا، قیمت نفت را در روز جمعه افزایش داده و آن را در آستانه سومین هفته پیاپی افزایش قیمت برای اولین بار از ماه آوریل قرار داده است. قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 3 سنت معادل 0.04 درصد افزایش به 81 دلار و 39 سنت رسید. نفت...

خبرگزاری اکو نیوز