دوشنبه 16 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه خبر آنلاین

زومیت نوشت: هوش مصنوعی ظاهرا به‌زودی تمام ابعاد زندگی ما را فرا می‌گیرد. اما آیا آخرالزمان هوش مصنوعی نیز در راه خواهد بود؟ چه کسی واقعا می‌تواند پیش‌بینی کند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی از مدیران این شرکت ها گلایه دارند که چرا سهمیه بنزین ماهانه آنها را واریز نمی‌کنند و تاکسی‌های اینترنتی از دولت گله دارند که چند ماه است سهمیه‌ای به آنها نداده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان خصوصی‌سازی که در یک گفت‌وگوی اینترنتی با تعداد زیادی از هواداران استقلال حضور پیدا کرده بود گفت: اینکه بیرون باشگاه چه اتفاقی افتاده نمی‌دانم، اما آنچه در قرارداد وجود دارد مشخص است و مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون با آپشن بیست‌درصدی مشخص است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، انتشار لیست پرداخت تسهیلات کلان شبکه بانکی یکی از وظایف قانونی بانک مرکزی است که سبب پاسخگویی بانک ها نسبت به عملکرد خود به جامعه در این حوزه می شود و همچنین شفافیت را هم افزایش می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

مطابق با آمار ارائه شده از سوی سخنگوی سازمان مالیاتی، میزان درآمد بیش از 30 درصد از اعضای صنف طلا و جواهر در سال 1401 به قدری پایین تشخیص داده شده که هیچ‌گونه مالیاتی نپرداخته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز با 200 هزار تومان افزایش به 28میلیون و 200هزار تومان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات پرداخت مطالبات گندمکاران و کشاورزان و قیمت مصوب گندم و برنج اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته تحلیلگران، قیمت بیت کوین 31 هزار دلاری باعث تقویت بیت کوین در آینده می شود.

وب‌گاه ورزش سه

کسب و کار هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، در بازار مسکن سود سالانه قابل توجهی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جسد مهندس معدنی که در کویر لوت گم شده بود، پس از 24 ساعت با تلاش امدادگران هلال احمر شهرستان خوسف خراسان جنوبی پیدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از کارشناسان بارها پیش بینی کرده و اخطار داده بودند که قیمت مرغ به دلیل افزایش دستمزدها، هزینه حمل و نقل، دارو و مواد اولیه مورد نیاز پرورش دهندگان مرغ و جوجه بیشتر از سال گذشته افزایش خواهد یافت و روزهای بلندپروازانه تری برای قیمت مرغ‌های ایرانی پیش بینی می‌شود، اما به نظر می‌رسد گوش کابینه دولت رئیسی به تنها چیزی که بدهکار نبود همین اخطارها بود که بارها داده شد و نادیده گرفته...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این در مورد عدم عرضه خودرو در بورس کالا و فروش سهام تودلی شرکت‌های صنعت خودرو نیز شاهد مواردی بودیم که با منطق بازار ناسازگار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری‌های داخلی نشان می‌دهد نتیجه سانسور شبکه‌های اجتماعی، به‌وجود آمدن یک بازار بزرگ بوده است؛ بازاری که ماهانه 800 میلیارد تومان از جیب شهروندان می‌زند به حساب فروشندگان فیلترشکن می‌ریزد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت مرغ به مرز 100 هزار تومان رسیده است و به نظر می‌رسد ابدا نیز قصد ندارد از پرواز بلند خود دست بردارد و احتمالا بعید هم نیست که ارتفاع خود را بالاتر نیز ببرد. این پرواز بلند تاکنون این ماده غذایی پروتئینی را از سفره‌های خانواده‌های ایرانی حذف کرده است و معلوم نیست این حذف تا کی و کجا و کدام طبقه شهروندان را شامل شود و ادامه داشته باشد.