چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت پوند در بازار نوسان نزولی را تجربه کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسن میرزاپور درباره مراجع اطلاعات دریافتی سامانه اعتبار سنجی بانک مرکزی گفت: سازمان‌های امور مالیاتی، ثبت احوال، اسناد و املاک، گمرک، بورس، قوه قضائیه، فراجا و وزارت کار جزء سازمان‌هایی هستند که باید اطلاعات مربوط به اعتبار سنجی را به بانک مرکزی ارائه دهند. مدیر اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی، در همین ارتباط با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: برای گسترش پوشش بیمه‌ای در میان شاغلان پلتفرمی، در گام اول انتظار می‌رود اتاق اصناف اطلاعات مربوط به این گروه از شاغلان را با سازمان تأمین‌اجتماعی به اشتراک بگذارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، به دنبال ورود سازمان بازرسی به موضوع برخی کالا‌های اساسیِ تعیین تکلیف نشده در منطقه آزاد بندرانزلی شامل هزاران تن «جو دامی»، «روغن خوراکی» و «ذرت دامی»، و در نتیجه همکاری و اقدامات عاجل دولت، فرآیند ترخیص این کالا‌های اساسی در دستور کار قرار گرفت. این گزارش حاکی است در نتیجه بازرسی به عمل آمده از منطقه آزاد تجاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه عقب نشست و به 27,847,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و چهل و هفت هزار) تومان رسید که افت 0.5 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم پایین آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار بر مدار ثبات حرکت کرد و به 41,257 (چهل و یک هزار و دویست و پنجاه و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بازار قیمت سکه امروز شیب نزولی داشت و به 27,847,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و چهل و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.5 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در بازار ارز تهران روند کاهشی را دنبال کرد و به 49,050 (چهل و نه هزار و پنجاه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.51 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به روز قبل ثابت بود.

وب‌گاه عصر ایران

شرایط جدید گمرک برای ورود موقت خودرو سواری به کشور اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا 18 عیار در بازار بر مدار کاهش حرکت کرد و هر گرم به 2,312,400 (دو میلیون و سیصد و دوازده هزار و چهارصد) تومان رسید که افت 0.95 درصدی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کنفدراسیون صادرات ایران اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته ارزی، مهلت رفع تعهد ارزی صادرات سال 1401 تا پایان شهریورماه تمدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت سکه در بازار نزولی شد و به 27,847,000 (بیست و هفت میلیون و هشتصد و چهل و هفت هزار) تومان رسید.

وب‌گاه فرارو

فرم هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم برای انتخاب رشته تحصیلی از هفته آینده توزیع خواهد شد.