چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات رئیسه و خزانه‌دار اتاق اصناف ایران پیشنهاد داد: کارمزد تراکنش کارتخوان باید بین سه ضلع مثلت مردم، اصناف و بانک تقسیم شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس صنعتی گفت: حمایت از تولید و تامین برق مورد نیاز کارخانجات مصالح ساختمانی خود زمینه ساز خروج رکورد از تولید می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس گفت: برخی افراد در سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، مانع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان شدند.

خبرگزاری تسنیم

فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط بانک هایی که در پایان سه ماه اول سال جاری مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به روزرسانی و منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان و اشخاص مرتبط بانک‌هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به روزرسانی و منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست دولت در جمع خبرنگاران گفت: دولت انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی را قانونی می داند و به‌دنبال رفع سوءتفاهمات است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا، سکه و دلار نوسان کاهشی را تجربه کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

4 شنبه سیاه بورس تهران امروز با سقوط 56 هزار واحدی شاخص کل بورس رقم خورد

وب‌گاه مشرق نیوز

ساماندهی بازار مسکن و تولید آن در کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم بوده است و اثر این اقدامات در بهار امسال خود را نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز (چهارشنبه 21 تیرماه) امکان واریز وجه خودرو مطابق مبالغ مندرج در بخشنامه 248 فراهم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: درحالی به گفته مسئولان حدود 35 درصد از مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طی سال 1401 اجرا شده است که اغلب دستگاه‌ها کمبود بودجه را عاملی برای اجرایی نشدن بیشتر این قانون مطرح می‌کردند، در این باره و برای بررسی عملکرد دستگاه‌ها با معاون دبیرخانه ستاد ملی جمعیت به گفت‌وگو نشستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حشمت الله فلاحت به جماران گفت: در مذاکرات ایران و آمریکا، که می توان آن را توافقی نانوشته دانست، آمریکایی ها به دنبال مدیریت مناسبات با ایران هستند؛ چرا که ایران در اولویت سیاست خارجی آمریکا نیست. اولویت آمریکا در شرایط فعلی، وضعیت اوکراین است. بنابراین سعی می کنند تنها این موضوع را مدیریت کنند.

خبرگزاری دانشجو

لیست منتشر شده از تسهیلات امهالی و غیرامهالی بانک‌ها نشان می‌دهد که حدود یک درصد از تسهیلات بانک‌ها امهالی‌ست و 99 درصد آن، تسهیلات جدید است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مالیاتی با بیان اینکه به طور مثال یک اینفلوئنسر 500 میلیون تومان مالیات اظهار کرده ولی آن چیزی که ما تشخیص دادیم تقریباً 30 میلیارد بوده است، گفت: تاکنون 63 تا 64 شرکت دولتی به سامانه مودیان متصل شده است.