چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری مهر

دادستان تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست مستندات فرارهای مالیاتی میلیاردی مربوط به حوزه قضایی تهران را جهت رسیدگی قضایی به دادستانی گزارش کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز زلزله خفیفی تهران را لرزاند، زلزله‌ای که ناشی از گسل ایوانکی در جنوب شرق تهران بود، اما به‌گفته یک متخصص زلزله، زمین‌لرزه‌های ناشی از این گسل سابقه ویران کردن منطقه ری در تهران را داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طیبه حسینی گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله 149 بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: آن طور که برخی از رسانه ها و معامله گران مدعی هستند امروز قیمت دلار نتوانست بالای مرز حمایتی 49 هزار و 800 تومان برود و چند پله پایین تر از دیروز به فروش رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از هلث لاین نوشت: خوردن بیشتر انواع میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کنند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور از روابط عمومی ها به عنوان رابط اصلی نظام و مردم یاد کرد و گفت: باید به تکنولوژی ارتباطی و رسانه ای مجهز شویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم هویدا، مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان با اعلام آمار موالید استان، از رشد هشت و دو دهم درصدی ثبت ولادت در سه ماهه ابتدای سال 1402 این استان خبرداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز با کاهش 15 هزار و 500 تومانی نسبت به دیروز در حدود 2 میلیون و 333 هزارو 100 تومان به فروش رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیران خارجه روسیه و 6 کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس (کویت، عربستان سعودی، بحرین، قطر، امارات و عمان) در بیانیه مشترک گفته اند از "تلاش های امارات برای حل مسئله جزایر سه گانه از طریق مذاکرات دو جانبه با ایران یا دادگاه بین المللی" حمایت می کنند.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه نظارت بر بنگاه‌های املاک گشت مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان وزارت راه و شهرسازی با مشاوران املاک متخلف برخورد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز سه‌شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای ششمین روز متوالی منفی شد و هزار و 693 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران به جماران گفت: در واقع از اواخر 89 و 90 که هفت قطعنامه تحریمی آمده بود و همان فردی که می‌گفت تحریم‌ها کاغذ پاره است هم فهمید این طور نیست.

خبرگزاری مهر

امروز شاخص کل بورس با ریزش بیش از 30 هزار واحدی مواجه شده ولی برخی از نمادها در امروز وضعیت خوبی داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژمان منتظری جزو مدافعان باکیفیت فوتبال ایران طی یک دهه اخیر بود که چند سالی است دیگر در تیم ملی حضور ندارد ولی در این مدت در لیگ ستارگان قطر به بازی خود ادامه داد.