چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: دولت‌ها قبلا تلاش می‌کردند با حل مشکل، راه را برای توسعه باز کنند، اما در این دولت ما چنین اقداماتی نمی‌بینیم و دولت خود بر آتش اختلافات و تنش‌ها با نظام بین الملل می‌افزایند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان حوزه صنایع فرهنگی در اولین نشست هم‌اندیشی «ایران خلاق» به بیان آخرین یافته‌های خود در این حوزه پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای افزایش وزش باد همراه با وزش باد‌های 120 روزه از روز چهارشنبه تا روز جمعه صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

این روز‌ها بسیاری از زوج‌ها که به اصطلاح شرعی طلاق نگرفته اند، «طلاق عاطفی» گرفته اند. یعنی فقط زیر یک سقف زندگی می‌کنند، اما کوچکترین دلبستگی به یکدیگر ندارند. فشار‌های مالی باعث شده زنان و مردان نه تنها در کنار یکدیگر از پس هزینه‌های زندگی برنیایند بلکه دو شیفت هم کار کنند، زوجی که دو شیفت کار می‌کند، چند ساعت در روز وقت دارند یکیدگر را دیده و عشق ورزی کنند یا به یکدیگر ابراز علاقه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به تابش مستقیم نور خورشید در تابستان، قرار گیری بیشتر در سایه، پوشیدن لباس مناسب و استفاده از ضد آفتاب راهکارهای مهمی برای مصون ماندن از اثرات گرما و آفتاب محسوب می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکانون مرغداران گوشتی گفت: حداکثر قیمت هرکیلو مرغ زنده 60 هزارتومان است و عرضه مرغ گرم با نرخ 150 هزارتومان در خرده فروشی ها گرانفروشی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار با آگهی‌های مختلف فروش مدرک تحصیلی معادل پردیس دانشگاهی مواجه می‌شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیرکانون مرغداران گوشتی نرخ مصوب هرکیلو مرغ زنده را 52 هزار تومان و مرغ گرم 73 هزارتومان اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی گفت: خالی ماندن یک واحدها خالی که در سامانه املاک واسکان ثبت نشده یا اجاره نرفته است، هم می تواند به بازار مسکن ضربه وارد کند.

خبرگزاری مهر

دادستان تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست مستندات فرارهای مالیاتی میلیاردی مربوط به حوزه قضایی تهران را جهت رسیدگی قضایی به دادستانی گزارش کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز زلزله خفیفی تهران را لرزاند، زلزله‌ای که ناشی از گسل ایوانکی در جنوب شرق تهران بود، اما به‌گفته یک متخصص زلزله، زمین‌لرزه‌های ناشی از این گسل سابقه ویران کردن منطقه ری در تهران را داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طیبه حسینی گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله 149 بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت 24 روز سه شنبه 20 تیر ماه قابل برداشت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادنیوز نوشت: آن طور که برخی از رسانه ها و معامله گران مدعی هستند امروز قیمت دلار نتوانست بالای مرز حمایتی 49 هزار و 800 تومان برود و چند پله پایین تر از دیروز به فروش رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از هلث لاین نوشت: خوردن بیشتر انواع میوه ها، سبزیجات، حبوبات، آجیل، ماهی و محصولات لبنی پرچرب ممکن است به کاهش خطر بیماری قلبی کمک کنند.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور از روابط عمومی ها به عنوان رابط اصلی نظام و مردم یاد کرد و گفت: باید به تکنولوژی ارتباطی و رسانه ای مجهز شویم.