چهارشنبه 18 مهر 1403

دارایی و ثروت

دارایی و ثروت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: پرواز جده به شیراز به دلیل کاهش فشار داخل کابین مجبور به برگشت در جده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست مستندات فرارهای مالیاتی میلیاردی مربوط به حوزه قضایی تهران را جهت رسیدگی قضایی به دادستانی گزارش کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به اظهارات مورخ 19 تیرماه 1402، وزیر امور اقتصادی و دارایی در یک برنامه تلویزیونی درخصوص فرار‌های مالیاتی میلیاردی به نام کودکان اظهار کرد: با توجه به اینکه فرار مالیاتی جرم است؛ در مکاتبه با وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مقرر گردید چنانچه در این خصوص گزارشی اعلام...

خبرگزاری تسنیم

دادستانی تهران علیه مدیر مسئول روزنامه شرق، بابت انتشار مطالب خلاف واقع و غیرمستند در حوزه زنان اعلام جرم کرد.

خبرگزاری دانشجو

دبیر اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به رکود سنگین بازار مسکن گفت: به‌دلیل رکود حاکم بر بخش مسکن کشور، معامله‌ای در این بخش صورت نمی‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌بزرگترین سقوط شاخص در یک ماه اخیر در حالی رقم خورد که همه برآوردهای کارشناسی نشان می‌داد بورس تهران در سال جاری می‌تواند گوی سبقت را از سایر بازارها برباید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه فعالیت های آموزش و پرورش باید بر اساس منطق و بر پایه تعهد به اصول باشد، گفت: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول‌آفرین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده، چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص ندادند به خارج رفته و در ناسا و یا پروژه‌هایی علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند استارلینک حضور پیدا کرده‌اند و به دشمن خدمت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر ایران در آستاراخان گفت: با توجه به حل مسئله حقوقی خرید بندر سالیانکا از سوی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، تجهیز این بندر پایان یافته است.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، رضا نخجوانی به عنوان سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: ارزیابی عملکرد برنامه ششم توسعه در بخش صنعت نشان می‌دهد تنها حدود 10 درصد احکام برنامه ششم توسعه در این بخش عملکرد اثربخش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران گفت:، دولت‌ها قبلا تلاش می‌کردند با حل مشکل، راه را برای توسعه باز کنند، اما در این دولت ما چنین اقداماتی نمی‌بینیم و دولت خود بر آتش اختلافات و تنش‌ها با نظام بین الملل می‌افزایند؛ و این باعث شده است که کوچکترین تنشی در روابط بین الملل به بحران تبدیل شود من معتقدم برای حل مشکل این رویه را باید متوقف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته اخلاق در حکم جدید خود محرومیت عجیبی را برای عضو هیئت‌مدیره و مدیر تیم پرسپولیس صادر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستور کار پلیس در شناسایی زن جاعل چک خبر داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: دولت‌ها قبلا تلاش می‌کردند با حل مشکل، راه را برای توسعه باز کنند، اما در این دولت ما چنین اقداماتی نمی‌بینیم و دولت خود بر آتش اختلافات و تنش‌ها با نظام بین الملل می‌افزایند.