یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

گیوه‌کی گفت: در سال جاری 13 مورد حوادث کار در بروجرد رخ داد که نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

کردستان تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ بهره‌مندی از راه‌های مناسب از محروم‌ترین استان‌های کشور بوده است و براساس آمار موجود این استان در حال حاضر حدود هشت هزار کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 100 کیلومتر از این میزان راه روستایی و یک‌هزار و 900 کیلومتر بین‌شهری است.

افزایش تدریجی بیماران کرونایی در استان گلستان باعث شده که بسیاری از مردم زمانی به خود بیایند که شهرها در محاصره کرونا قرار گرفته باشد و این مسئله کار را برای کادر درمان و مسئولان ستاد کرونا سخت تر می کند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: به دلیل نابسامانی اموال سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و عدم تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها، مدیرکل وقت سازمان اموال تملیکی استان بازداشت شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای دست یافت.

با وجود اینکه اکنون از نام 850شهید قزوینی برای نامگذاری معابر این شهر استفاده شده است اما همچنان از ظرفیت 1200شهید قزوین به نحو مطلوب استفاده نشده و جای خالی تمثیل شهدای شاخص قزوین در خیابان‌های اصلی شهر احساس می‌شود.

پیکر پاک مرزبان شهید "رضا هدایتی" که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی سردشت به درجه رفیع شهادت نایل شده بود، امروز شنبه با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور این شهرستان تشییع شد.

رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر با کمک دولت و مجلس طرح همسان‌سازی حقوق کارکنان دستگاه قضا با سایر سازمان‌های کشوری به نتیجه برسد.

در گرانی‌هایی که روز به روز در کشور اتفاق می‌افتد، خلأ دستگاه‌های نظارتی کاملا احساس می‌شود.

از نظر علمی هنوز کسی نتوانسته اثر بخشی محدودیت تردد شبانه را ثابت کند. خضریان، نماینده مجلس شورای اسلامی در این باره گفته است؛ با اعمال محدودیت تردد شبانه، تهران و دیگر شهرهای بزرگ برای طبقه مرفه و بالا نشین قرق می‌شود.

آذربایجان‌غربی با تولید سالانه بیش از یک میلیون تن سیب قطب تولید این محصول در کشور محسوب می‌شود. اما به دلیل عدم مدیریت صحیح هرساله ده‌ها هزار تن از این محصول به شیوه های مختلف هدر می‌رود و زحمات کشاورزان و منابع استفاده شده در این راه از بین می‌رود.

سرمربی تیم سیناصنعت ایذه گفت: مردم شهرمان عاشق کشتی هستند

از امروز دو میلیون و 500 هزار دانش‌آموز متوسطه دوم پس از 20 ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی راهی مدرسه می‌شوند.

سرباز هنگ مرزی سردشت که برای تأمین امنیت مناطق مرزی راهی نقاط محل تردد تروریست‌ها شده بودند، بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اصلاحیه آئین‌نامه برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ فوتبال ایران در حالی نقض شده که فصل جدید لیگ برتر به هفته پنجم هم نرسیده و سازمان هم هیچ برخوردی نمی‌کند.