یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بیست‌وسومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: بیش از 30 درصد مدارس یا کامل خیرساز هستند یا مشارکتی ساخته شده اند.

دشمن در تلاش است با تحریف تاریخ به ویژه برای نسلی که انقلاب و پیش از انقلاب را ندیده‌اند، مهمترین مؤلفه انقلاب اسلامی یعنی مردم را از آن بگیرد تا بتواند به آن ضربه بزند. مهمترین رسالت امروز در مقابله با این توطئه بیان صحیح تاریخ قبل و بعد انقلاب است.

بهروز اخوان از آغاز تزریق دوز سوم واکسن کرونا برای سالمندان خبر داد.

سی و هشتمین کنگره فدراسیون بین‌المللی هندبال در لهستان برگزار می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از جانباختن 10 شهروند تهرانی در هر هفته بر اثر حوادث ترافیکی خبر داد.

علی اصغر احمدی با بیان اینکه سیلاب اخیر موجب وارد آمدن خسارت به شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، بابلسر، بابل، بهنمیر و بخشی از چهاردانگه ساری شد؛ گفت: هنوز برآورد نهایی خسارات جمع‌بندی نشده است.

از دیدن این تصاویر لذت ببرید...

با حکم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حسین شیوا به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی طی جوابیه ای به اعتراض معلمان خرید خدمتی پاسخ داد.

وجود کانال‌های غیر اخلاقی و خلاف ارزش‌ها و امکان دانلود فیلم و انیمیشن بدون نظارت و رده‌بندی در شبکه شاد، منجر به نگرانی والدین شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن هدف قرار دادن نخست وزیر عراق، بر موضع ثابت و مستمر جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات، امنیت و آرامش در عراق تاکید کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 322 کیلو و 800 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور "یاسوج - اصفهان" خبر داد.

سعید آیتی گفت: سال گذشته 22 معتاد بهبود یافته و طی شش ماهه نخست امسال نیز 17 معتاد بهبود یافته در کارگاه های استان جذب کار شدند.

براساس مصوبه هیأت مدیره شرکت طرح و توسعه آینده پویا جلالی به عنوان سرپرست کارخانه چوب و کاغذ مازندران منصوب شد و از خدمات علی‌اکبر صفریان قدردانی شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گفت: در برنامه این دوره مدیریت شهری، تکمیل و اجرایی کردن 26 پروژه بر زمین مانده در اولوست کاری قرار دارند.

با حکم رئیس فدراسیون، محسن نجمی صادق، سرپرستی انجمن بسکتبال با ویلچر را بر عهده گرفت.