شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری دانا

اقتصادی خبرگزاری دانا

قبرستان سنادره در منطقه جنوب شهرسمنان واقع شده و چندین سال است که قبور آن تخریب شده و شهرداری سمنان در مکاتبات خود با قوه قضائیه در حال پیگیری وحل این موضوع است.

رئیس جمهور تاکید کرد: مرحوم حکیمی با حرکت بر سبیل ساده زیستی و بی توجهی به زخارف دنیوی، الگویی عملی برای همه دوستداران عدالت رقم زد.

رئیس اتحادیه بارفروشان‌میدان مرکزی میوه و تره بار در خصوص دلایل گرانی هویج و راهکار کنترل قیمت این محصول طی چند روز آینده توضیحاتی داد.

وزیر دفاع آمریکا امروز در مصاحبه ای از احتمال تمدید عملیات خروج از افغانستان پس از موعد 9 شهریور خبر داد.

سرمربی تیم گل گهر گفت: اینکه بالاخره یک وزیر از جنس ورزش برای این وزارت‌خانه انتخاب شده و افراد نزدیک به خودشان را انتخاب نکرده اند جای امیدواری دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در کل کابینه را پذیرفته اما ممکن است دو یا سه وزیر پذیرفته نشود، خیلی قطعی نمی شود گفت کدام وزیر پیشنهادی رای نخواهد آورد.

وزیر امور خارجه ژاپن در ادامه سفر به تهران با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور سیزدهم تأکید کردند: از مدتی پیش، در محافل سیاستگذاری دشمنان کشور و دشمنان جمهوری اسلامی، یک توطئه‌ی تحریم انتخابات طراحی شده بود که در داخل هم بعضی از روی غفلت، بعضی هم شاید از روی غرض این سیاست را دنبال میکردند؛ مردم پاسخ قاطعی دادند و شرکت کردند.

سرهنگ ملک آراء گفت: 63 هزار و 606 دوز واکسن کرونا تاکنون در مراکز تجمیعی سپاه استان لرستان تزریق شده است.

ابوالفضل محبان گفت: خیراندیشان و هم استانی ها در این شرایط حاد کرونایی در زمینه تامین هر چه بیشتر دستگاه های کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز جمعیت هلال احمر استان را یاری کنند.

مهدی خطیب زاده با اشاره به اینکه در مجموع تمامی پرسنل آموزش و پرورش استان در تمامی گروه های مدارس غیر دولتی و پیش دبستانی ها 16 هزار نفر هستند، گفت: براساس آمار ثبتی توسط آموزش و پرورش استان، 11 هزار نفر شامل 70 درصد از فرهنگیان استان واکسن دوز اول را دریافت کرده اند.

تصویری زیبا از یک فروشنده تخمه آفتابگردان را مشاهده می کنید.

رضا شریفی گفت: هیچ بحثی برای کمبود آرد در شهرستان وجود ندارد با این وجود آرد مورد نیاز نانواداران در حال توزیع است و شرایط در حال برگشت به روال عادی است.

عبدالله یوسفی گفت: طی خشکسالی های سالی جاری و تنش دمایی به کشاورزان خراسان شمالی در تولید گندم و جو یک میلیارد و 100 میلیون تومان خسارت وارد شد.

کارشناس حوزه فناوری اطلاعات و فعال در حوزه صنعت دیجیتال گفت: دشمنان به دنبال استعمار فضای مجازی و یکه نازی در این فضا هستند و به همین دلیل پلتفرم‌های ایرانی را که با قدرت در حال رشد در بین آحاد متخلف جامعه هستند را حذف کردند.

اسحاقی با بیان این‌که کرونا و اتفاقات اخیر افغانستان باعث شده در مورد توافق جامع ایران و افغانستان صبر کنیم، گفت: با برگشت آرامش به افغانستان کمیسیون مشترک این دو کشور برگزار و تصمیم‌گیری خواهد شد.