دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

«نتفلیکس» از ساخت فصل دوم «بازی مرکب» سریال پربیننده کره‌ای خبر داد و اطلاعات کلی درباره فصل جدید این سریال درام سیاه نیز منتشر کرد.

سخنگوی دولت، از مثبت شد تراز تجاری کشور برای دومین ماه متوالی خبر داد و گفت: صادرات غیر نفتی بر واردات پیشی گرفته و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و استفاده از دیپلماسی اقتصادی، تحریم‌ها در حال خنثی شدن است

رزمایش هوایی مشترک عربستان و مصر با نام «فیصل -12» با مشارکت یگان‌هایی از نیروی هوایی دو کشور در عربستان به پایان رسید.

مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به برنامه این ستاد برای برخورد با قاچاق کالا گفت: سطح عرضه شامل فضای حقیقی و فضای مجازی می‌شود و تفاوت حقوقی میان مغازه‌های سطح شهر، صفحات مجازی و سایت‌های فروش آنلاین وجود ندارد.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با اشاره به کیفیت بالای جام تختی گفت: حضور کشتی گیران خارجی مدال دار جهانی، معیار خوبی برای محک زدن کشتی گیران داخلی بود.

خشکسالی، عدم بارش نزولات آسمانی و آبرسانی های چند روز یکبار عشایر منطقه تنگه کِنِشت را با مشکلات فراوانی روبرو کرده و زندگی آنان را مختل کرده است.

تصویری از حمله هوایی روسیه به 3 انبار مهمات بزرگ ارتش اوکراین در منطقه میکولایف را مشاهده می کنید.

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: بچه‌ها هم در جلسه با صالحی امیری گفتند با شرایط فعلی به اردو باز نخواهند گشت.

رئیس سابق کانون صرافان گفت: خوشبختانه عرضه ارز حاصل از صادرات بر تقاضای آن پیشی گرفت و روند کاهش ارز در بازار غیررسمی آغاز شد.

واحد فنی و توسعه سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری AFC کارگاه آموزشی افسران امنیتی باشگاه های لیگ برتری را برگزار می کند.

محمدبیگی گفت: عدم توجه استان به تامین و تخصیص اعتبار و بودجه‌های ویژه برای توسعه کوهین باعث محرومیت‌ها و عقب ماندگی شدید در این منطقه شده است.

محمدحسن صحراگرد گفت: 70 اخطار کتبی برای مالکان ساختمان های نا ایمن در بجنورد ارسال شده است که تا کنون اتفاقی در زمینه ایمن سازی آن ها نیفتاده است.

هیات داوران بخش فیلم بلند سینمایی ملی و بین‌الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی ایران معرفی شدند.

تیم والیبال نوجوانان دختر ایران در آخرین دیدار خود در قهرمانی آسیا 2022 موفق به شکست ازبکستان شد و در جایگاه هفتم این رقابت‌ها قرار گرفت.

هم‌زمان با برپایی جلسه شورای عالی خانه هنرمندان ایران با هدف معرفی مدیرعامل جدید؛ محمدمهدی عسگرپور به‌عنوان مدیرعامل جدید این خانه منصوب شد.

کشورهای غربی برای پیشبرد سناریو «ایران هراسی» همواره، شهروندان خود را از سفر به ایران منع می‌کردند اما این رفتار مشکوک کشورهای غربی که سابقه طولانی نیز در ایجاد پروژه‌های ضدامنیتی در ایران دارند، بسیار قابل‌تأمل است.