جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری دانا

سیاسی خبرگزاری دانا

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: در 50 روز اخیر 40 بسیجی مظلومانه و بی سلاح شهید شدند، در واقع شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند.

سردار حیدرنیا گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در ماه بسیج و در قالب جشنواره البرز قوی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی گفت: متاسفانه در تمام دنیا به جز جمهوری اسلامی دروغ گفتن هزینه دارد، سلبریتی ها و چهره ها به راحتی دروغ می گویند بدون آنکه هزینه ای بپردازند.

حیدرنیا گفت: تا زمانی که سپاه و بسیج به‌عنوان خادمان مردم در صحنه هستند دشمنان هر خواب شوم، پلید و نقشه‌ای را به گور خواهند برد.

غلامی گفت: بانوان با پخت بیش از 20 نوع آش از اقوام مختلف در جشنواره پخت و پند شرکت کردند و این مهم ظرفیت بی‌بدیلی است که در رستوران‌ها یافت نمی‌شود.

بیدل گفت: بسیج می تواند در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشته و بسیج در میدان جهاد و مقاومت متولد شده است؛ شعار هفته بسیج خدمت گزاری به ملت ایران می‌باشد که بسیجیان آمادگی کامل دارند به مردم خدمات ارائه دهند و بیش از 200 عنوان برنامه در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

پسندیده گفت: در طول هفته بسیج در شهرستان طرقبه شاندیز بیش از 95 عنوان برنامه متنوع با محوریت جهاد تبین در قالب فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی برگزار می شود.

برجی گفت: آئین نکوداشت هفته کتاب با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در کرج برگزار می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با بیان اینکه در سطح استان زنجان 100 درصد نسخه نویسی به صورت الکترونیکی است، گفت: تعداد تخلفات در خصوص پذیرش آزاد نسخه در زنجان کمتر از 10 مورد بوده است.

آیت الله ناصری، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و امام جمعه یزد گفت: همه ما نسبت به فرهنگ ایرانی - اسلامی و انقلابی کشور مسئولیم و باید نگاه اصالتی و کاربردی به فرهنگ کشور داشته باشیم.

با حضور پیکر مطهر شهدا در بین جمعیت، مردم اصفهان یک‌صدا ندای مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و خواستار گرفتن انتقام از قاتلین شهدای امنیت شدند، برخی اشک هایشان بند نمی آمد برخی نیز با مشت های گره کرده و فریادهایشان حمایت خود را از انقلاب اعلام می کردند امروز اگرچه هوای اصفهان سرد است، اما تنور عاشقی و قدرشناسی‌ها داغ داغ است.

امانی گفت: والدین نباید تک‌فرزندی را فدای مسئولیت‌پذیری کنند، زیرا با این کار به بچه‌ها ظلم می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کشاورزی سپاه قدس گیلان با اشاره بر لزوم توجه به اجرای نهضت سراسری جهش تولید در استان و در راستای افزایش محصولات کشاورزی گفت: با خدمات و نظارتی که به کشاورزان داشته با افزایش 15 درصدی در حوزه برداشت برنج و تولید چای و زیتون مواجه بودیم.

هفته اول بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در استادیوم تختی شهر اهواز برگزار شد. در این مسابقات که با حضور 3 تیم فولاد خوزستان، مقاومت البرز و رعد پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

شیراوند می‌گوید: یکی از مشکلات مهم پرورش دهندگان میگو که امسال با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع صادرات است که متاسفانه تاکنون 80 درصد میگوهای برداشت شده در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شوند و کشور چین نیز به دلیل کویید 19 سخت گیری‌های دارد و در زمینه خریداری همکاری نمی‌کند.

سردار فدا گفت: به افراد خودفروخته هشدار می‌دهیم که مردم اصفهان با کوچک‌ترین اشاره مقام معظم رهبری به میدان خواهند آمد و طومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.