چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با تاکید بر ضرورت ثبات و کنترل بازار گفت: با همفکری دستگاه‌های مختلف و اتحاد آن‌ها می‌توان مشکلات جاری کشور را حل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حجاب در کشور قانون است، گفت: در لیبرال‌ترین کشورها هم باید التزام به قانون داشت.

خبرگزاری دانا

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه در لیبرال‌ترین کشورها هم باید التزام به قانون داشت گفت: حجاب در کشور قانون است و باید قانون را رعایت کرد، در غیر این صورت سنگ روی سنگ نمی‌ماند.

خبرگزاری مهر

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف، گفت: این نظام ظرفیت اصلاح خود را دارد و معتقدیم اعتراضات باید شنیده شود و این شنیدن هم نباید صوری باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرچند وزیر صمت پیشنهاد واگذاری خودروساز‌ها به ستاد کل را مطرح کرد، اما به دلیل دستورات بالادستی این موضوع را نپذیرفتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به ازای هر خانوار عشایری حداکثر 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز طولانی خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

غم انگیزترین فیلم‌ها زیبایی‌های بی شمار زندگی را از منظر رنجی غیر قابل تصور به تصویر می‌کشند، بسیاری از بهترین فیلم‌های غم‌انگیز سینما از طنزهای غافلگیرکننده کمدی استفاده می‌کنند تا تاثیرات عمیق‌تری در مخاطب ایجاد کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شنیدم گلر تیم ملی از ناراحتی یک روز لب به غذا نزده است. در حالی که حسینی روی هیچ یک از گلها مقصر نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ارومیه در توئیتی اعلام کرد: کاملا با طرحی سخیف تحت عنوان «ممنوع الخروجی دانشجویان هنجارشکن» مخالفم. نه ایران زندان است و نه دانشجوی ایرانی نسبت به زندگی در کشور و خاک وطن خود احساس تنبیه شدن دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام ارشد فیفا گفت: به وضوح روشن بود که تقلبی درباره انتخاب میزبان‌های جام‌های جهانی 2018 و 2022 صورت گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو یک سال محروم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این تصمیم با هدف تقویت بنیه مالی سازمان تامین اجتماعی برای پرداخت به موقع مستمری بازنشستگان و مطالبات بخش سلامت شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های طرف قرارداد اتخاذ شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

المیرا شریفی مقدم به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اعلام کرد: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، میزان سقف تسهیلات مددجویان از 100 میلیون تومان به 150 میلیون تومان افزایش پیدا کرده که گشایش خوبی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر هلدینگ «صباایده» نوشت: شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش 2 رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد. فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.