چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه ایران نوشت: اکنون کسانی که این بیانیه را خوانده‌اند، منتظرند ببینند که قرار است چه اقدام مثلاً جدی صورت گیرد تا ادعای این عده که قصد حمایت از گروه موسوم به معترضان را دارند، راستی‌آزمایی شود؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دانشجویان گفت: این حرف شما که اعتراضات باید شنیده شود حرف صحیحی است. این که شنیدن صوری نباشد هم درست است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح پنجشنبه (سوم آذر ماه 1401) جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و نمایندگان تشکل‌های سیاسی این دانشگاه با آیت‌الله آملی لاریجانی دیدار کردند و به بیان سوالات، ابهامات، برداشت‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند. در ابتدای این دیدار، آیت الله آملی لاریجانی با قرائت آیه نور از قرآن مجید، گفت: خداوند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آملی‌لاریجانی پس از شنیدن نظرات و دیدگاه‌های دانشجویان دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه ما دنبال شنیدن حرف‌ها هستیم و در این دیدار از جانب خودم صحبت می‌کنم، گفت: این مرزبندی با مسئولان را قبول ندارم. اشکالی در روش کار شما و روش قضاوت و نتیجه‌گیری برخی از شما دیدم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای زنانی هم که به فحشا روی می‌آورند موارد زیادی وجود دارد که می‌توان اشاره کرد. دور بودن شوهر از خانه به دلیل ماموریت‌های پی‌درپی زنان را وادار می‌کند گاهی به فحشا روی بیاورند. خانه‌های تک‌واحدی یکی دیگر از این موارد است که ما در کرج روی آن کار می‌کردیم. در این خانه‌ها به خاطر اینکه هیچ نظارتی وجود ندارد برخی زنان به راحتی می‌توانند به هدفی که دارند برسند. دوستان، همسایه‌ها و مسائل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس هیات مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور گفت: برای عضویت چهار میلیون و 600 هزار سهامدار جدید و جاماندگان سهام عدالت تامین مالی صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: طبق آمار رسمی، 50 نفر از نیروهای پلیس در اغتشاشات به شهادت رسیده‌اند و چند صد نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: «مردم آزاد هستند، آن‌ها با هیچ مانعی برای بیان آزادانه نظرات خود مواجه نیستند و ما برای آن‌ها چارچوب قانونی برای بیان دیدگاهها و نقطه‌نظرات خود داریم».

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدجواد هاشمی درباره حمایت‌ها از تیم ملی و اینکه برنامه‌ای با هنرمندان برای این منظور دارند یا خیر؟ بیان کرد: بهتر است هیچ نگوییم چون هر چه بگوییم به یک نفر برمی‌خورد. متاسفم از جامعه‌ای که نباید دو قطبی می شد و شد و الان باید سکوت کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکندری مدیر عامل صندوق بازنشستگی عزل شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با وزیر آموزش و پرورش توجه ویژه به متون و محتوای کتب درسی دانش‌آموزان را یک ضرورت دانست و بیان کرد: بازنگری کتاب‌های درسی یک ضرورت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آملی‌لاریجانی خطاب به دانشجویان به گفت: مطالبات شما که در یکی از بهترین دانشگاه‌های جهان تحصیل می‌کنید باید بالاتر از سلف سرویس مختلط باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقام طالبان در یک پیام ویدئویی که دیروز (چهارشنبه) منتشر شده، گفت: تظاهرات امور داخلی آن‌ها (ایران و پاکستان) است، مردم آن‌ها تظاهرات می‌کنند، شما زندگی خودتان را خراب نکنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دو مرد جوان که نگهبان یک خوابگاه دختران دانشجو را به قتل رسانده بودند، با حکم دادگاه به قصاص محکوم شدند اما توبه آنها نجاتشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با آیت‌الله شبیری زنجانی، جویای احوال ایشان شد و برای ایشان آرزوی صحت و سلامتی کامل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«موضوع جلسه، اصلاح آیین‌نامه ماده 153 قانون کار و بررسی امنیت شغلی کارگران بود. گروه کارگری، پیشنهاد تشکیل کارگروه مزد را مطرح کرد که قرار است در جلسه آتی شورا که باید تا پیش از 28 آذر ماه برگزار شود، این موضوع هم برررسی شود.»