پنج‌شنبه 3 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه ورزش سه

اصغر حاجیلو که میان فوتبال دوستان و به خصوص استقلالی ها چهره ای محبوب است بعد از مدت ها به گفت و گو پرداخت.

وب‌گاه گسترش

عادل فردوسی پور در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف گفت: جای دانشجو پشت میله زندان نیست. همه مردم ایران خواهان آزادی بی‌قیدوشرط دانشجو‌های در بند هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره دانشجویان بازداشتی توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عادل فردوسی پور در تجمع دانشجویان دانشگاه شریف سخنرانی کرد.

خبرگزاری مهر

دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با هدف آشنایی دانشجویان با کسب‌وکارهای خطرپذیر و توانمند کردن آنها در حوزه کارآفرینی اقدام به ارائه درسی با عنوان «مبانی کارآفرین و تاسیس استارتاپ» کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره دانشجویان بازداشتی، تاکید کرد: به صراحت می‌گویم که هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده است؛ شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده، اما در داخل اصلاً چنین چیزی نبوده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از رتبه بندی 110 دانشگاه کشور توسط این موسسه و معرفی برترین دانشگاه های ایران خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

متاسفانه به مواردی برمی‌خوریم که علیرغم ضایعات روحی و جسمی به بازداشت‌شدگان و رفع اتهام کامل از آنان در یک پروسه زمانی طولانی هیچ گونه تلاشی جهت اعاده حیثیت از آنان صورت نمی‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درس «مبانی کارآفرینی و تاسیس استارتاپ» برای اولین بار ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف ارائه می‌گردد، با ارائه این درس به دانشجویان کمک خواهد شد تا بدانند کسب وکار خطرپذیر چیست، نحوه کار این سازمان‌ها چگونه است و چه نقشی در اقتصاد ایفا می‌کنند. سیدمحمدرضا فرحی استاد مدعو دانشگاه صنعتی شریف و مدرس این دوره در...

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی هم به این نتیجه رسیدند که ایشان بی گناه است، ولی هیچ کس حاضر نیست این بی‌گناهی را مکتوب کند که او بتواند به حیات طبیعی و ادامه خدمت خود برگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه تهران در خصوص دانشجویان ممنوع الورود و مدت زمان ممنوع الورودی آن‌ها توضیح داد: بحث‌های انضباطی که وجود دارد، واقعا همه در این جهت است که فعالیت آموزشی دانشگاه دچار خدشه نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با هدف آشنایی دانشجویان با کسب‌وکارهای خطرپذیر و توانمند کردن آنها در حوزه کارآفرینی و ایجاد استارتاپ‌ها، اقدام به ارائه درسی با عنوان «مبانی کارآفرینی و تاسیس استارتاپ» کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا عزت‌الله ضرغامی در اجتماع تعدادی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و طی نشستی که برای گرامیداشت سیزدهم آبان‌ماه برگزار شده بود، حرف‌ها و سخنانی را به زبان راند که گویی یک اصلاح‌طلب افراطی در مقام وزیر دولت ایراد کرده است؛ هرچند که این طیف نیز در اتخاذ چنین صحبت‌هایی جانب انصاف را رعایت کرده و با چنین شدت و حدتی به ورطه‌ی افراط نیفتاده و همه‌ی جوانب را رعایت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب وکارها و عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست منصوب شدند.

خبرگزاری تسنیم

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجری طرح توسعه فیبر نوری منازل و کسب و کارها و عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.