یک‌شنبه 1 مهر 1403

دانش‌آموزان موارد مشکوک را گزارش کنند

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
دانش‌آموزان موارد مشکوک را گزارش کنند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس برای برقراری امنیت شما در تمام عرصه‌ها حضور دارد و از دانش آموزان می‌خواهم تمام موارد مشکوک را به خانواده، معلمان و پلیس گزارش دهند.

به گزارش مشرق، صبح امروز، 1 مهر 1403، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با حضور در مدرسه شاهد رهروان امام (دوره اول متوسطه) و به صدا درآوردن زنگ مدرسه، سال تحصیلی جدید را برای دانش‌آموزان مدرسه آغاز کرد. حضور او با استقبال گرم دانش‌آموزان و مسئولان همراه بود و شور و شوق ویژه‌ای به مراسم بخشید.

در ادامه سردار محمدیان گفت: خدمت همه دانش آموزان و معلمان سلام عرض می‌کنم و امیدوارم امسال سال خوبی برای همه شما باشد.

وی افزود: به شهدای انقلاب کسانی که جانشان را تقدیم کردند تا سایه جمهوری اسلامی در این کشور حاکم شود؛ درود می‌فرستم. شهدای هشت سال دفاع مقدس شهدایی که جان خود را فدا کردند تا پوزه صدام و آمریکا به خاک مالیده شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خطاب به فرزند شهید سلیمان آبادی از شهدای امنیت ادامه داد: سلام و درود می‌فرستیم به روح شهدای عرصه امنیت که این روزها هم جانشان را تقدیم می‌کنند تا امنیت کشور پایدار بماند.

محمدیان گفت: بازگشایی مدارس و شروع علم اندوزی را با شروع هفته دفاع مقدس همزمان شده است را خدمت همه دانش آموزان تبریک می‌گویم.

وی افزود: پلیس مسئول تأمین امنیت آحاد مردم است اما دانش آموزان به دلیل شور و حال جوانی ممکن است بیشتر مورد طمع دشمن قرار بگیرند و یا در طول مسیر مدرسه ممکن است تهدیداتی وجود داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: پلیس از روزها قبل برای این روزها تا پایان سال تحصیلی در حالت آماده باش قرار دارد و در حوزه‌های مختلف امنیتی و ترافیکی حضور دارند.

محمدیان گفت: عده‌ای سودجو برای منافع خود می‌خواهند بین دانش آموزان مواد مخدر توزیع کنند اما از شما دانش آموزان می‌خواهیم هر مورد یا پیشنهادی را به پلیس و معلمان و خانواده‌های خود در میان بگذارید تا پلیس اقدامات مؤثر را انجام دهد.

وی افزود: ما به صورت شبانه روزی برای تأمین امنیت شما در حال فعالیت هستیم و ان شا لله موفقیت همه شما را شاهد باشیم.

منبع: مهر