چهارشنبه 18 مهر 1403

درمان سرپایی پنج مجروح انفجار خرم‌آباد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
درمان سرپایی پنج مجروح انفجار خرم‌آباد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد گفت: پنج مجروح حادثه انفجار صبح امروز سه شنبه در خرم‌آباد به صورت سرپایی مداوا شده اند و به زودی ترخیص می شوند.

عباس پزشکی در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع هفت مجروح به اورژانس بیمارستان شهدای عشایر منتقل شده است و در حال حاضر یکی از آنها به دلیل سوختگی 60 تا 70 درصد بستری شده است.

وی اظهار داشت: مجروح دیگری به دلیل صدمه نیاز به بخیه دارد و اقدامات درمانی وی در حال انجام است و مابقی مجروحان نیز قابلیت ترخیص دارند.

وی در خصوص اعلام مرکز 115 استان مبنی بر انتقال 9 مصدوم حادثه انفجار به این بیمارستان گفت: به احتمال زیاد 2 نفر محاسبه شده توسط اورژانس مشکلی نداشته اند و به صورت سرپایی چک شده و به همین دلیل در فهرست بیمارستان لحاظ نشده اند.

پزشکی اضافه کرد: باتوجه به اینکه موارد کووید 19 کاهش یافته است سایر بخش های بیمارستان همچون جراحی؛ سوختگی و ترمیمی فعال شده اند و مشکلی در خصوص ارایه خدمت در این حوزه ها وجود ندارد.

انفجار یک واحد مسکونی صبح امروز در 60 متری خرم آباد رخ داد که بر اساس اعلام اولیه آتش نشانی دلیل این اتفاق نشت گاز بوده است.

*س_برچسب‌ها_س*